• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Undrandee
    Lillahjärtat2020 skrev 2020-06-11 22:11:44 följande:

Tycker du ska testa att ta ett gravtest när du haft så många dagar med positivt :)

Tog ett nyss med morgonurin, så negativt det kan bli, men fortsatt positivt på cb ältest... :(
  • Anonym (Mia)

Ville bara uppdatera, jag är gravid och går in i vecka 5 dag. Lycka till alla! Stor kram.

• Maramba

ÄL+11 idag. Negativt test imorse. Eller tyckte först det fanns en supersvag skugga, så tog ett till test på samma urin men det andra testet var helblankt så räknar båda som negativa.

Däremot hade jag ljusrosa på papperet efter toabesök Igårkväll innan jag skulle sova, alltså på ÄL+10. Det var så lite så tänkte att jag måste inbillat mig. Men nu idag var det brun-rosa på papperet efter jag kissade nyss, så något miniblödning har jag haft. Bim-4 eller Bim-5 alltså och jag brukar aldrig ha spottings.

• annikandy
    Anonym (Längtarefterfamilhj) skrev 2020-06-12 06:42:39 följande:

Jaaa verkligen :) nej inga barn, vi har varit gravida förut för 2 år sedan. Men tyvärr helt fel tid i livet.

När ska du testa? Vi åker till landet idag och kommer hem Nästa helg, har bestämt att intE ta med något test och testa när vi kommer hem om jag inte fått mens. Så isåfall blir det nästa helg jag testar :D

Eftersom mina stora barn har sommarlov nu så blir det svårt att testa. Dom åker till sin pappa på torsdag och har ingen mens dykt upp då så är planen att testa fredag morgon :) det blir ungefär samtidigt. Jag håller tummarna för oss båda :)
    ¤Familjen är mitt allt¤
  • milor
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-06-12 07:19:31 följande:

Åh vad spännande! Då är vi ganska likt. Nu håller vi tummarna att båda plussar:)

Är det första för er eller har ni barn sen innan?

Det är första! Vi är 27 och 29 år. Har ni barn sen innan? :)
  • Undrandee

Är en jobbig dag idag. Min barndomskompis är gravid, oplanerat dessutom och hon överväger starkt abort.. försöker finnas där och stötta, men det tog hårt!

Varför blir inte jag gravid?! :(

• Emelie 01
    Undrandee skrev 2020-06-12 15:03:15 följande:

Är en jobbig dag idag. Min barndomskompis är gravid, oplanerat dessutom och hon överväger starkt abort.. försöker finnas där och stötta, men det tog hårt!

Varför blir inte jag gravid?! :(

Usch förstår precis din känsla. Så jobbigt att vara stöttande när det är ens högsta önskan att få bli gravid.

Varför du inte blir gravid är ju så klart svårt att veta, men ge inte upp. Det är säkert snart din tur.

Jag tycker tiden står still. Sedan ÄL så är det enda som finns i huvudet "när får jag börja testa". Letar efter alla möjliga symptom. Så frustrerade, kan knappt tänka på annat.
  • Emelie 01
    hallonoj skrev 2020-06-12 13:24:44 följande:

Hoppar in här :) har bim 22/6.

Då har vi nästan bim samtidigt.. jag har 21/6. Känns som tiden står still... haha otålig som få
  • fruitloop

ÄL+9 idag (plussade med sonen då, så hade höga förväntningar idag, tyvärr).
    Haft såna symptom sen ÄL+4. Svin ont i nedre magen, svanken och mått illa. Idag har det avtagit lite.

Precis som förra månaden får jag lite skuggor på stickorna. Men syns inte så bra på bilder, och vågar inte lita ett smack på dem då det inte blev något förra månaden (om inte tidigt kemiskt mf). Eller så inbillar jag mig skuggor... Sambon säger att han ser, men blir osäker på om han bara säger så för att göra mig glad. Usch för denna eviga väntan!!!

Blir så sur på mig själv att jag redan blir ledsen. Är ju as tidigt!! Har inte ens bim förrän 19 juni, känner mig helknäpp. Känner mig as gravid. Men vet också att kroppen kan lura en rejält =(

Svar på tråden Bim juni 2020