Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
ÄL+9 idag (plussade med sonen då, så hade höga förväntningar idag, tyvärr).
Haft såna symptom sen ÄL+4. Svin ont i nedre magen, svanken och mått illa. Idag har det avtagit lite.
Precis som förra månaden får jag lite skuggor på stickorna. Men syns inte så bra på bilder, och vågar inte lita ett smack på dem då det inte blev något förra månaden (om inte tidigt kemiskt mf). Eller så inbillar jag mig skuggor... Sambon säger att han ser, men blir osäker på om han bara säger så för att göra mig glad. Usch för denna eviga väntan!!!
Blir så sur på mig själv att jag redan blir ledsen. Är ju as tidigt!! Har inte ens bim förrän 19 juni, känner mig helknäpp. Känner mig as gravid. Men vet också att kroppen kan lura en rejält =(
Tog detta förut vid 15:30! Verkar som ett ägg lossnar när som!
Jag var på å tog cellprov å ett vävnadsprov i onsdags och läkaren avrådde från i sex 3 dagar..
Men jag blöder inte längre så tror ni att vi kan ligga ändå?
När jag tagit vävnadsprov har de sagt 10 dagar utan sex till mig. Men om de sa 3 dagar till dig så är det säkert så! Så om ägget är påväg att lossna så prickar ni säkert äl imorgon!
Tog detta förut vid 15:30! Verkar som ett ägg lossnar när som!
Jag var på å tog cellprov å ett vävnadsprov i onsdags och läkaren avrådde från i sex 3 dagar..
Men jag blöder inte längre så tror ni att vi kan ligga ändå?
När jag tagit vävnadsprov har de sagt 10 dagar utan sex till mig. Men om de sa 3 dagar till dig så är det säkert så! Så om ägget är påväg att lossna så prickar ni säkert äl imorgon!
Spännande! =) Förstår att det är frustrerande att inte sexa på nu då! Men skönt att ha kollat cellförändringar innan graviditeten! Jag fick ta vävnadsprov under min förra graviditet, och det kändes inte kul att de skulle klippa då.
Hoppas ni prickar äl ordentligt imorgon! =)
Varför ska man alltid testa tidigt för och alltid bli lika besviken när det inte visar något :) har testat totaltmegasuper negativt tre dagar i rad nu, idag senast på bim-5..
Man vill liksom intala sig själv att sluta och lite "ge upp" att man skulle kunna vara gravid, bara för att sedan bli glatt överraskad sen när mensen kanske inte kommer :D
Någon som testat negativt och sen helt plötsligt fått positivt?
Mensen två dagar sen och negativt test igår och idag!!! Varför gör kroppen såhär mot en. Blir så besviken :/
Mensen två dagar sen och negativt test igår och idag!!! Varför gör kroppen såhär mot en. Blir så besviken :/