Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Hmm... på vilken dag är du? Tycker syns på Clearblue, om än svagt!
Jag var en gång på fest då jag precis plussat. Jag gjorde så att valde drycker i mörkare flaska som jag hällde ut på toa och fyllde på med vatten istället!
Och blandade "drink" utan alkohol - dessutom tog jag ett glas vin till maten som jag smuttade på och hällde ut lite i taget i en blomkruka .. INGEN gissade ngt!
Lycka till :)
Grattis! Fick också Mf i maj, så är nyfiken på vilken dag du är på om du har haft några symtom/tecken innan plussat?
Jag fick ömma bröst (har jag vid pms också),
jätte dåligt humör och huvudvärk.
Men det som var tydligt var flytningarna. Mkt flytningar, vita och tjocka. Så mycket så jag fick byta trosor.
Är det någon som vet ifall man kan använda pevaryl samtidigt som man försöker bli gravid? Om det kan påverka negativt?
Enligt vad jag läst mig till kan man använda det när man är gravid men hittar inget om när man försöker bli gravid:/
Varför ska man alltid testa tidigt för och alltid bli lika besviken när det inte visar något :) har testat totaltmegasuper negativt tre dagar i rad nu, idag senast på bim-5..
Man vill liksom intala sig själv att sluta och lite "ge upp" att man skulle kunna vara gravid, bara för att sedan bli glatt överraskad sen när mensen kanske inte kommer :D
Någon som testat negativt och sen helt plötsligt fått positivt?
Jag har aldrig testat starkt positivt förrän BIM-dagen och tidigast svaga sträck 2-3 dagar innan BIM.
Jag är på Bim+1 idag! Ena sekunden känner jag ?nä nu kommer mensen? för att nästa sekund tänka ?känner mig nog lite gravid?? .
Har kollat längden på menscykeln det senaste året och den längsta var på 32 dagar. tänker alltså vänta tills på måndag med att testa om mensen inte dykt upp tills dess, då bim+3.
Magkänslan säger att det inte blir nåt denna månad . Vi får se :)
Vill inte slösa pengar på dyra tester om mensen ändå dyker upp.
Hej hörrni! Testade imorse. Strecket kom fram på typ en sekund. BIM-2 idag. :)
Hej igen hänger i denna tråden också :/ äl +6 idag men är sjukt negativ tror inte det blev något denna månaden heller, känner mest att man bara längtar efter mens för under mens och fram till ägglossning får man en sån sköb paus utan test utan måste-sex (bara gött sex) och man kan leva precis som vanligt bästa tiden på månaden för sen börjar det falska hoppet testandet och måste sexet igen sen väntan och hoppet efteråt är olidligt...