• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Anonym (Barnlängtan)
    milor skrev 2020-06-16 22:29:37 följande:

Det lät ju hoppfullt!!

Jag är på äl+5, pendlar verkligen mellan att känna hopp och hopplöshet. Har mentalt gått in i att jag kommer få mens för att inte bli besviken. Längtar tills om en vecka!

Den här väntan är så jobbig, känns som att dagarna står stilla.

När ska du testa?
  • milor
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-06-16 23:05:41 följande:

Den här väntan är så jobbig, känns som att dagarna står stilla.

När ska du testa?

Funderar på att testa fredag bara för att försäkra mig om att jag inte ser nåt (ska på midsommarfest på kvällen), men därefter har jag lovat min sambo att hålla mig tills dagen innan BIM vilket blir på tisdag. Jag tempar varje morgon och tempen går ALLTID ner dagen innan mens.

Du då?
  • mzl93
    Cykelstöld skrev 2020-06-16 22:19:06 följande:
    Jag ser ett streck! Testa igen på morgonurin imorgon och uppdatera oss :)
    Ja jag ska testa igen imorgon hihi!
  • Anonym (Barnlängtan)
    milor skrev 2020-06-16 23:18:41 följande:

Funderar på att testa fredag bara för att försäkra mig om att jag inte ser nåt (ska på midsommarfest på kvällen), men därefter har jag lovat min sambo att hålla mig tills dagen innan BIM vilket blir på tisdag. Jag tempar varje morgon och tempen går ALLTID ner dagen innan mens.

Du då?

Okej, jag funderar också på att ta ett test på fredag och sen vänta till bim(om jag kan hålla mig hehe)

Är det ert första barn?
  • Anonym (Humlan)

Hej!

Vad tror ni om mitt test från imorse? :o

Äl+10 idag...

• Jenzia
    Anonym (Humlan) skrev 2020-06-17 08:13:19 följande:

Hej!

Vad tror ni om mitt test från imorse? :o

Äl+10 idag...

Det syns ju definitiv något! Testa igen om två dagar?
  • milor
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-06-17 06:47:57 följande:

Okej, jag funderar också på att ta ett test på fredag och sen vänta till bim(om jag kan hålla mig hehe)

Är det ert första barn?

Ja det är första :) för er då?
  • 123fjäril

Bim idag och ingen mens i sikte tog ett test imorse som jag kanske kunde ana ett mycket svagt sträck på, kan också ha varit rent önske tänk. Får ta nytt imorgon eller fredag, är bara äl+10 men brukar ha kort tid mellan äl och bim pga amningen

Spännande har dock inga grav symptom eller så

• Trio2021
    123fjäril skrev 2020-06-17 09:33:00 följande:

Bim idag och ingen mens i sikte tog ett test imorse som jag kanske kunde ana ett mycket svagt sträck på, kan också ha varit rent önske tänk. Får ta nytt imorgon eller fredag, är bara äl+10 men brukar ha kort tid mellan äl och bim pga amningen

Spännande har dock inga grav symptom eller så

Åh har också bim idag! Ingen mens ännu men tror den är på g! :( har dock varit extremt skengravid i så fall haha!

Tog ett igår och det va tvärblankt! Jag hoppas att ditt sträck blir tydligare :D
  • Anga
    Emelie 01 skrev 2020-06-16 21:40:53 följande:
    Okej låter ju som att det vore värt att testa i alla fall.

Jag får invänta BIM annars handla hem.

Hur tog du tabletterna då? Hela cykeln eller bara mellan mens och ÄL ?
    Jag tog dem (apiforce beställde från graviditetskollen) från första dagen på mensen fram tills ägglossning. Varje kväll. Tror det står morgon på instruktionerna på burken men fick tips om att ta på kvällen för bättre effekt. Sen slutar du när du har ägglossning och sen väntar på förhoppningsvis ingen mens Glad
Svar på tråden Bim juni 2020