Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Det lät ju hoppfullt!!
Jag är på äl+5, pendlar verkligen mellan att känna hopp och hopplöshet. Har mentalt gått in i att jag kommer få mens för att inte bli besviken. Längtar tills om en vecka!
Den här väntan är så jobbig, känns som att dagarna står stilla.
När ska du testa?
Funderar på att testa fredag bara för att försäkra mig om att jag inte ser nåt (ska på midsommarfest på kvällen), men därefter har jag lovat min sambo att hålla mig tills dagen innan BIM vilket blir på tisdag. Jag tempar varje morgon och tempen går ALLTID ner dagen innan mens.
Du då?
Hej!
Vad tror ni om mitt test från imorse? :o
Äl+10 idag...
Hej!
Vad tror ni om mitt test från imorse? :o
Äl+10 idag...
Okej, jag funderar också på att ta ett test på fredag och sen vänta till bim(om jag kan hålla mig hehe)
Är det ert första barn?
Bim idag och ingen mens i sikte tog ett test imorse som jag kanske kunde ana ett mycket svagt sträck på, kan också ha varit rent önske tänk. Får ta nytt imorgon eller fredag, är bara äl+10 men brukar ha kort tid mellan äl och bim pga amningen
Spännande har dock inga grav symptom eller så
Bim idag och ingen mens i sikte tog ett test imorse som jag kanske kunde ana ett mycket svagt sträck på, kan också ha varit rent önske tänk. Får ta nytt imorgon eller fredag, är bara äl+10 men brukar ha kort tid mellan äl och bim pga amningen
Spännande har dock inga grav symptom eller så