• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Madame98

BIM idag och tempen har sjunkit i 3 dagar nu, så blev inget denna gång. Mensen kommer närsomhelst. :(

Grattis alla andra som plussat och lycka till ni som är kvar.

• Emelie 01
    Anga skrev 2020-06-17 10:15:15 följande:
    Jag tog dem (apiforce beställde från graviditetskollen) från första dagen på mensen fram tills ägglossning. Varje kväll. Tror det står morgon på instruktionerna på burken men fick tips om att ta på kvällen för bättre effekt. Sen slutar du när du har ägglossning och sen väntar på förhoppningsvis ingen mens Glad
    Tack så mycket, jag beställde idag. Känner att mensen är på ingång så lika bra att ha dem redo. Jag testar samma som du så får vi se om det ger effekt Flört tusen tack för bra feedback
  • Vemvetintejag

Jag är på bim +1 nu och ingen mens i sikte än så länge. Så konstigt då mensen brukar komma när den ska med diff på några dagar men aldrig mer än 30 dagars-cykel. Tvärblanka gravtest dock! Varför börjar mensen krångla när man försöker bli gravid?

• helaminvärld

Hejsan! Följt tråden lite på avstånd men ej skrivit själv här, men nu måste jag bara få berätta för någon; härreguuud jag har äntligen plussat!!! Det tog nästan ett år, men ägglossningen har ej heller varit i balans, tog rosenrot denna månad och fick tydlig ägglossning, och nu äntligen är jag gravid! Så jäkla glad men ändå livrädd på något vis :) stort lycka till till er andra som fortfarande kämpar! <3

• Emelie 01
    helaminvärld skrev 2020-06-17 11:23:34 följande:

Hejsan! Följt tråden lite på avstånd men ej skrivit själv här, men nu måste jag bara få berätta för någon; härreguuud jag har äntligen plussat!!! Det tog nästan ett år, men ägglossningen har ej heller varit i balans, tog rosenrot denna månad och fick tydlig ägglossning, och nu äntligen är jag gravid! Så jäkla glad men ändå livrädd på något vis :) stort lycka till till er andra som fortfarande kämpar! <3

Stort grattis till ditt plusGlad

Får jag fråga hur din kur med rosenrot såg ut ? <3 

• helaminvärld

Tack! Jag tog ett finskt märke som heter dynaforce extra strong, 1tablett per dag, tror det motsvarade ca. 400mg färsk rosenrot eller hur det var :)

• Anonym (Barnlängtan)
    milor skrev 2020-06-17 09:13:55 följande:

Ja det är första :) för er då?

Första för oss med:) har ni försökt länge?
  • sbina86

Är på äl+4 och har mycket "mensvärk" i magen, brösten börjar på att göra ont & ont i ryggen... Mina vanliga besvär typ 1 vecka innan bim. Vet inte om mitt bim är 25:e eller 27:e för min ägglossning blev några dagar senare än jag trodde. Tog faktiskt ett testa tidigt grav test imorse som var blankt. Trodde inget annat men man vet aldrig :P

• Undrandee

Tog ett grav.test igår kväll, negativt. Om jag utgår ifrån äl testerna ska jag iså fall vara ÄL+8 eller 9 idag.

Är det för tidigt för ev. positivt?

Beräknad mens om bara 3 dagar pgr korta lutealfaser

Svar på tråden Bim juni 2020