Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
BIM idag och tempen har sjunkit i 3 dagar nu, så blev inget denna gång. Mensen kommer närsomhelst. :(
Grattis alla andra som plussat och lycka till ni som är kvar.
Jag är på bim +1 nu och ingen mens i sikte än så länge. Så konstigt då mensen brukar komma när den ska med diff på några dagar men aldrig mer än 30 dagars-cykel. Tvärblanka gravtest dock! Varför börjar mensen krångla när man försöker bli gravid?
Hejsan! Följt tråden lite på avstånd men ej skrivit själv här, men nu måste jag bara få berätta för någon; härreguuud jag har äntligen plussat!!! Det tog nästan ett år, men ägglossningen har ej heller varit i balans, tog rosenrot denna månad och fick tydlig ägglossning, och nu äntligen är jag gravid! Så jäkla glad men ändå livrädd på något vis :) stort lycka till till er andra som fortfarande kämpar! <3
Och stort grattis till er alla som har plussat också :)
Hejsan! Följt tråden lite på avstånd men ej skrivit själv här, men nu måste jag bara få berätta för någon; härreguuud jag har äntligen plussat!!! Det tog nästan ett år, men ägglossningen har ej heller varit i balans, tog rosenrot denna månad och fick tydlig ägglossning, och nu äntligen är jag gravid! Så jäkla glad men ändå livrädd på något vis :) stort lycka till till er andra som fortfarande kämpar! <3
Stort grattis till ditt plus
Får jag fråga hur din kur med rosenrot såg ut ? <3
Tack! Jag tog ett finskt märke som heter dynaforce extra strong, 1tablett per dag, tror det motsvarade ca. 400mg färsk rosenrot eller hur det var :)
Ja det är första :) för er då?
Är på äl+4 och har mycket "mensvärk" i magen, brösten börjar på att göra ont & ont i ryggen... Mina vanliga besvär typ 1 vecka innan bim. Vet inte om mitt bim är 25:e eller 27:e för min ägglossning blev några dagar senare än jag trodde. Tog faktiskt ett testa tidigt grav test imorse som var blankt. Trodde inget annat men man vet aldrig :P
Tog ett grav.test igår kväll, negativt. Om jag utgår ifrån äl testerna ska jag iså fall vara ÄL+8 eller 9 idag.
Är det för tidigt för ev. positivt?
Beräknad mens om bara 3 dagar pgr korta lutealfaser