Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jag skrev nu en ny lista och tog bort de som redan passerat sitt BIM datum. Känns det okej för alla? : )
Och förlåt om någon råkat falla bort fel. Lägg isåfall gärna till i datumordning :)
BIM Juni 2020:
Emm94 14/6, 26år, Första barnet
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet
Trio2021 17/6, 28 år, tredje barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet
(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet
Milor, 24/6, 27 år, första barnet
Barnlängtan, 25/6, 27år, första barnet
Sbina86, 25/6, 33år, tredje barnet
apan95, 26/6, 24 år, första barnet
Abrakadabra, 27/6, 28 år, första barnet
Baconpie, 27/6, 35 år, första barnet
Är på äl 6/7 idag och fick jättelite rosa flytning. Fick även väldigt ont långt nere, kändes verkligen som att ägget fäste. Har även mått illa till å från senaste dagarna. Har sån känsla att jag kmr va gravid denna månaden, å kan inte vänta tills dagarna går så man kan börja testa. Är dock inte glad att jag har denna känsla för jag kmr bli så besviken å ledsen om det visar sig att jag inte är gravid:(
Hur går det för er andra som är ungefär lika långt som jag?
Nu har jag inte varit här på FL på hela månaden för jag tror att det stressade mig för mycket men nu är mensen två dagar sen och igår tog jag ett test. Såg ingenting och på grund av mitt dåliga tålamod kastade jag det därför i soptunnan. Flera timmar senare kollade jag på det igen och det var ett streck där (som nu har bleknat lite sedan igår) se inzoomad bild. Tog ett till test nu på morgonen och fick den andra bilden som resultat. Vad betyder det? Spökstreck? Har aldrig haft det innan så jag vet inte hur spökstreck ser ut.
Jag tar imorgon, kommer inte kunna hålla mig! Haha.
Asså hur tidigt kan man känna av om man är gravid?
Jag har börjat må så konstigt under två dagar med yrsel och måste tugga tuggummi för att inte må dåligt.. Har googlat å läst att det är för tidigt att känna symtom för mig. Hade ju ägglossning i lördags..
Har fött två barn 2011 & 2012 å det jag bara kommer ihåg är att mina bröstvårtor blev sjukt ömma å tydligare ådror..
Åh har tänkt på dig! Man ser ju definitivt ett sträck, gissar på att det bara kommer bli starkare! Kram <3
Har du testat nu? Hur har det gått? :D
Åh yay! Kollade listan men såg inte ditt namn så jag tänkte att du kanske också hade tagit en liten paus! Hur går det för dig? Jag är fortfarande kritiskt till mitt svaga streck. Ska prova om någon dag igen om mensen inte kommer såklart.
Jag hade bim i början av juni men fick mens då, så nu väntar ja på nästa ÄL:) har också kort lutealfas så kommer troligtvis ha bim i juni. Ja tror äl kommer nån dag mellan ons-sön, på torsdag om de e som förra cjkeln. Äl-flytningar började idag:) kör du ägglossningstest? När tror du du har? :)