• isa94

BF Februari 2021

Hej alla fina!

Här kan vi alla samlas som har BF i februari 2021. :)

Jag är 26 år och har plussat med andra barnet som enligt NC har BF den 4 februari.

Jag har sen innan sonen Alton som fyller ett år nu 1 juni, så om allt går som det ska blir han storebror när han är 1 år och 8 månader.

Välkomna att presentera er i den mån ni vill, ska bli roligt att följa er andra och ha några att diskutera med. :D

• Svar på tråden BF Februari 2021
  • Missempi
    Canary skrev 2020-07-21 18:53:43 följande:

Nu är det snart dags för KUB för oss som ska göra det den 23! Så spännande. Själv tog jag i dag på mig ett par byxor som inte gick att knäppa! Det var inte ens nära!

Hoppas så mycket att KUB ska visa ett levande liv som mår bra :)

Hur mår ni andra?

Jag hoppas också såå mycket att de ser bra ut å att de fortfarande lever!, tar inget för givet. Har kl 14:00, när har ni?

Haha, jag har slutat med jeans, ingen idé å oskönt! Just nu ser jag tjock ut å inte gravid...haha men men så är det väl i början för en del ;)

Mår bara bra tack, känner inget å inte gjort sen v8...är lite trött å lite flåsig. Hur mår du/ni?
  • Matrix123

Var på privat ultraljud idag med min sambo, allt såg fint ut och hjärtat pickade på fint! Blev dock bakåtflyttad en vecka, 10+1 istället för 11+1 vilket då typ innebär att spermierna överlevt 8 dagar i väntan på ägget? Aja det är iallafall ett levande foster och det betyder allt! :D

Bf 7e februari enligt sista mensen 14e februari enligt ul

• Canary
    Missempi skrev 2020-07-21 19:17:29 följande:

Jag hoppas också såå mycket att de ser bra ut å att de fortfarande lever!, tar inget för givet. Har kl 14:00, när har ni?

Haha, jag har slutat med jeans, ingen idé å oskönt! Just nu ser jag tjock ut å inte gravid...haha men men så är det väl i början för en del ;)

Mår bara bra tack, känner inget å inte gjort sen v8...är lite trött å lite flåsig. Hur mår du/ni?

Vi har tid kl 10.00, bra tid :)

Skönt att du mår bra!!

Min deppighet och ångest har minskat, tröttheten är borta men illamåendet delvis kvar, dock mildare :)
  • Canary
    Matrix123 skrev 2020-07-21 19:59:18 följande:

Var på privat ultraljud idag med min sambo, allt såg fint ut och hjärtat pickade på fint! Blev dock bakåtflyttad en vecka, 10+1 istället för 11+1 vilket då typ innebär att spermierna överlevt 8 dagar i väntan på ägget? Aja det är iallafall ett levande foster och det betyder allt! :D

Bf 7e februari enligt sista mensen 14e februari enligt ul

Grattis till er! Toppen med så bra besked :)
  • Matrix123
    Canary skrev 2020-07-21 20:14:07 följande:

Grattis till er! Toppen med så bra besked :)

Tackar! Känns så skönt att veta svart på vitt att man faktiskt är gravid då jag mått alldeles för bra :)
  • Fru89

Hej!!

Hoppar in här eftersom jag tror att jag är gravid. Grejen är dock att min förra mens var 1,5-2 veckor sen, men eftersom det blev en ?vanlig? mens tänkte jag inte mer på det då mer än att det berodde på stress pga mycket på jobbet. 2,5 vecka senare (dvs för en vecka sen) börjar jag få samma graviditetssymptom som jag hade förra graviditeten. Fruktansvärt svullen över magen, börjat få mage till o med, fylligare och lite ömmande bröst. Har inte haft varken tid eller mod att testa än, men antar att jag måste göra det snart för att få ett svar. Skulle jag vara gravid så har jag bf i februari.

Fortsättning följer...

• Linniiis
    Canary skrev 2020-07-21 20:13:24 följande:

Vi har tid kl 10.00, bra tid :)

Skönt att du mår bra!!

Min deppighet och ångest har minskat, tröttheten är borta men illamåendet delvis kvar, dock mildare :)

Skönt att höra att ni mår bra!!

Det gör jag också, för det mesta... Har en lite störande huvudvärk :-/ Och så lite växtvärk, men det är ju mest bara mysigt att känna att något händer där inne. Var ute på en PW vid middagstid och nu har jag sjukt ont i mitt bäcken. Gaaah det får bara inte vara foglossning! Får lite ångest över tanken på att bli stillasittande.
  • Linniiis
    Missempi skrev 2020-07-21 19:17:29 följande:

Lever i mina tights, eller klänning! Fick förra veckan för mig att åka 100 mil i bil med jeans... Gick ju sådär :) Fick panikbyta längs vägen.

Jag har tid kl 13.

Är ni nervösa?
  • Canary
    Linniiis skrev 2020-07-21 21:10:16 följande:

Lever i mina tights, eller klänning! Fick förra veckan för mig att åka 100 mil i bil med jeans... Gick ju sådär :) Fick panikbyta längs vägen.

Jag har tid kl 13.

Är ni nervösa?

Ja jag är nervös... men på nåt sätt känner jag just nu ett lugn i att det som ska ske får ske... men kommer såklart bli förkrossad om det blir ett negativt besked. Hur känner du?

Åh hoppas det bara var temporär smärta!
  • Missempi
    Linniiis skrev 2020-07-21 21:10:16 följande:

Jag har tid kl 13.

Är ni nervösa?

Usch! 100 mil i jeans lät inte så kul haha!! Skönt du kunde byta!

Jag är mest nervös för om den är vid liv, har ju gjort nipt så jag känner mig inte så nervös faktiskt, inte än iaf ;)
Svar på tråden BF Februari 2021