BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Jaha, haha! Jag är så galet dålig på anatomin så jag vet knappt var livmodern sitter i vilket fall.
Förstoppad kan jag däremot gå i god för! :D Har varit sen plusset typ. Allt vatten i världen hjälper inte så jag tänker att jag ska börja missbruka linfrön i nån asidophilusyoghurt eller nåt sånt kul!
Kanske kan hjälpa, vem vet..
Jag har inte känns mycket alls än, bara pytte lite då och då, är i v 7 (6+3)
Har oxå mycket molvärk idag, känns lite obehagligt haha. Är i v. 9, 8+3 :)
Hej på er
Idag fick jag en liten blödning, eller snarare rosaaktig flytning, några droppar bara. Vet att det är normalt och försöker att inte få panik. Men samtidigt har mina bröst slutat ömma. Jag har haft extremt känsliga bröst, inte kunnat ligga på mage ens. Men nu känner jag inte av ömma brösten alls.
Usch är så orolig över denna kombo. Har tokbölat och försöker att tänka på annat, men det går inte.
Hoppas att ni haft en bättre dag.
Hej på er
Idag fick jag en liten blödning, eller snarare rosaaktig flytning, några droppar bara. Vet att det är normalt och försöker att inte få panik. Men samtidigt har mina bröst slutat ömma. Jag har haft extremt känsliga bröst, inte kunnat ligga på mage ens. Men nu känner jag inte av ömma brösten alls.
Usch är så orolig över denna kombo. Har tokbölat och försöker att tänka på annat, men det går inte.
Jag känner mig verkligen övertygad om att något inte står rätt till men tack för dina råd och fina ord och för att du delar med dig av dina erfarenheter. Det inger lite hopp :)
Jag ska försöka göra som du skriver och tänka på annat..
Hej på er
Jag tänker att jag ska ringa mottagningen imorgon och fråga om det är möjligt. Jag har inte tid förrän 26/5, men ska be om att få komma innan. Hoppas på att kunna få göra ett VUL.