BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Hej allihopa!
Jag vågar äntligen hoppa in i denna tråden efter igår ha sett ett litet hjärta ticka på tidigt ultraljud i vecka 7. Har haft väldigt lindriga symptom och varit orolig så jag är otroligt lättad över att allt såg bra ut igår.
Jag är gravid genom IVF, första försöket men med 3 misslyckade insemineringar. Vi har försökt i 2 år, 2 månader och 2 veckor innan det äntligen blev vår tur!
Jag är 32, min man är 36. BF 18 december.
Nu förbereder jag mig för MVC nästa vecka. Läser ofta att det är viktigt att vara förbered med frågor. Men vad för frågor ska man ställa? Vad har ni undrat över? Det känns för tidigt att prata förlossning, det är ju så långt kvar..
Hej finaste ni! <3
Jag tar det lugnt i tråden tills dess och följer er när jag har kraften. All pepp till er och era spännande resor! Så glad att ha varit med i denna tråd! Ni är underbara! <3
Så fint att du fått så bra stöd från dina kollegor <3 <3 <3
Hoppas du kan ha så bra dagar som möjligt fram tills på måndag..
Kommer tänka på dig på måndag och hoppas på det allra bästa! KRAM!
Ja ultraljudet är på magen. KUB står för kombinerat ultraljud och blodprov har jag lärt mig nu. :) Om man gör VUL så är det vaginalt ultraljud, men tror bara det görs när det är för tidigt för att se något på vanligt ultraljud.
All, all, all lycka till på måndag! Vi tänker på dig.
Hej allihopa!
Jag vågar äntligen hoppa in i denna tråden efter igår ha sett ett litet hjärta ticka på tidigt ultraljud i vecka 7. Har haft väldigt lindriga symptom och varit orolig så jag är otroligt lättad över att allt såg bra ut igår.
Jag är gravid genom IVF, första försöket men med 3 misslyckade insemineringar. Vi har försökt i 2 år, 2 månader och 2 veckor innan det äntligen blev vår tur!
Nu förbereder jag mig för MVC nästa vecka. Läser ofta att det är viktigt att vara förbered med frågor. Men vad för frågor ska man ställa? Vad har ni undrat över? Det känns för tidigt att prata förlossning, det är ju så långt kvar..
Så underbart att det nu gått för er
Vet inte heller vad man ska ställa för frågor :D Tycker mest att dem ställer frågor och så sitter man där och svarar! Kommer man på något man undrar över vid ett senare tillfälle, är det ju bara att ringa dem!
Hej allihopa!
Vågar ni äta sushi? Jag är sååå sugen