Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Finaste ni <3 är så tacksam för stödet här i bästa tråden! Har inte vågat kolla menskoppen än, molvärken är borta och brösten ömmar inte direkt längre. Hade tänkt ta ett test när jag kom hem och kolla koppen, men fegade ur. Måste oavsett ta ut koppen innan jag går och lägger mig ikväll, så jag kommer kunna uppdatera er idag i alla fall.
Rewner, jag har faktiskt funderat på att söka nytt jobb men jag har egentligen så pass mycket fördelar med min arbetsplats att det inte riktigt går att motivera mig själv att söka annat :P det är mer situationen just nu som är jobbig, hösten är alltid tuff på mitt jobb och särskilt denna hösten då jag behöver samarbeta med en kollega jag inte trivs med. Förhoppningsvis är detta botten och sakta kommer det gå uppåt, jag hoppas det i alla fall.
Evelina, du ska inte känna dig dum som skriver här <3 jag är jätteglad för att du vill hänga kvar hos oss och ditt plus ger mig hopp! I användningsråden jag fick till progesteronkrämen står att man ska ta 2 pumpar morgon och kväll till och med vecka 12, och därefter trappa ned med 1 pump per vecka tills man upphör helt. Jag tolkar det som att när du går in i vecka 13 så tar du tex 2 pumpar på morgon och en pump på kvällen, och i vecka 14 en pump på morgonen och en på kvällen, i vecka 15 bara en pump om dagen och sen ingenting i vecka 16. Vad tror ni andra, tolkar ni det likadant?