• LJM91

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Välkommen tillbaka Sophie, skönt att du känner dig lugnare och vad härligt att ägglossningen är på gång :)
    Dalarna, låter klokt att utesluta den tempen, den var väldigt hög.

Fortfarande rund ring på mina clear blue, och svagt streck på vanlig sticka. Har börjat känna på livmodertappen igen och den var stenhårt stängd igår men idag känns det som att den har börjat öppna sig lite. Den sitter också väldigt högt. Har dock inget sekret så hoppas att det dyker upp snart och att testen blir starkare.

• LJM91

Har inte heller läst något om att ägglossningen försenas pga sjukdom, men det låter inte omöjligt i mina öron.

Min temp låg på 36,51 i morse, så hög brukar den inte vara och jag sov dessutom färre timmar än jag brukar. Känns dock orimligt att ägglossningen skulle ha varit igår för ägglossningstesten var verkligen tvärnegativa? Testade två gånger per dag både lördag och söndag.. Clear blue visade fortfarande rund ring i morse. Får väl se vad tempen visar imorgon.

• LJM91

Åh vad härligt Fyrklöverns, välkommen in i gamet igen <3

Dalarna, har du tagit något mer ägglossningstest idag? Jag tog ett när jag kom hem från jobb och det var nog det svagaste teststrecket jag någonsin har fått xD

• LJM91

Har någon varit med om att ägglossningstesten från Graviditetskollen ser ut såhär? Det jag tog igår såg också lite mysko ut så börjar undra om jag har fått hem en dålig batch eller något.. Clear blue visade fortfarande rund ring så ingen risk att stickan skulle varit positiv, men ändå störigt att de ser ut såhär..
  • LJM91

Vilken tjusig kurva elin1989, ser lovande ut :) uppdatera oss imorgon!

Dalarna, jag tycker testet ser så pass starkt ut att jag nog hade vågat räkna det som positivt, eller i alla fall väldigt väldigt nära. Har du kollat tappen och sekret denna cykeln?

• LJM91

Kolla in detta mesiga strecket då, tror aldrig jag har haft såhär svaga streck någonsin även när jag inte har ägglossat tidigare. Skumt att det har ändrats, tänker om det har med letrozolen att göra. Börjar känna lite stress över att det inte verkar hända något med ägglossningen än.. :(
  • LJM91
    Sophiee92 skrev 2022-09-20 18:20:44 följande:
    Känner verkligen med dig LJM :( så fruktansvärt tröttsamt och stressigt det måste kännas... Kan bara försöka trösta med att mina test brukar bli nästan blanka 2 dagar innan positivt konstigt nog, så behöver inte betyda att ÄL är långt borta!
    Åh skönt att höra, tack för peppen <3 jag försöker hålla koll på sekretet och livmodertappen också, och det verkar inte vara något på gång där heller.. men visst, det är bara fyra dagar sedan jag tog sista letrozolen så det kanske är för tidigt för att säga något.
  • LJM91

Dalarna, hoppas det ger starkare utslag imorgon! Jaa visst var det ett supersvagt test jag fick.. de var betydligt starkare när jag började testa i helgen, men inte positiva. Så det är väl bara att vänta. Om jag inte får ägglossning så kan man ta dubbel dos av letrozol, men får nog ringa och kolla med gyn först isåfall.

• LJM91

Nååågot starkare idag tror jag? Men fortfarande galet svagt.. och clear blue visade fortfarande rund ring :( fan fan fan.. börjar tappa hoppet nu.
  • LJM91

Stort grattis Elin! Underbart att det kom ett plus här i tråden <3

Fyrklöverns, jag är på CD 16 idag och testar både morgon och sen eftermiddag, än så länge är de lika blanka oavsett. Känner också på tappen och letar sekret men tappen är stängd och sekretet är typ klistrigt men absolut inte fertilt. Så det verkar tyvärr som att letrozolen inte har haft någon effekt på mig :( vet att en del tar dubbel dos så ångrar bittert att jag inte gjorde det..

Haha Dalarna, ligga på rygg borde han ju orka kan man tycka :) håller tummarna för att ni får till det bra de närmsta dagarna. Hur är din temp såhär långt?

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?