• Dalarna91

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Testet blir inte starkare känns det. Har testat så här idag, igår och tror de va i förrgår också. 
  • Dalarna91

Ljm; jag brukar få starkare utslag. Ska känna på tappen senare. Hade äggvite flytning igår. 
    De va svagt test, hoppas det blir starkare. Ibland kan det stegra snabbt! Håller tummarna att du får tidigare ägglossning denna månad om du inte får det, är det något annat du ska testa?

• Dalarna91

Elin; är på cd 17 idag. Har fått ägglossning cd18. 
    Tror inte heller det är positivt riktigt än. 

Ljm; okej, skönt man har en plan b ifall det inte funkar nu. 

Fyrklövern; våran (min) strategi är varannan dag tills positivt test. Sen varje dag tills bekräftad ägglossning. Sista två cyklus har jag haft ägglossning två dagar efter positivt äl test. Efter det slutar jag tempa, blev sån stress och lite ångest på morgonen. 
    Sen kör jag inositol till ägglossning. Och bisolvon tabletter. 

• Dalarna91

Kände precis tappen, tycker det är svårt att avgöra. Den sitter så högt uppe. Känner något hårt, så vette fasiken nu 

• Dalarna91
    elin1989 skrev 2022-09-21 09:36:47 följande:

Vet ni vad? Idag var det positivt på stickan!!!

Grattis! 
  • Dalarna91

Nu har jag såklart smittat min sambo.. och alla vet hur dom blir med lite förkylning. Får se om han klarar av att ligga på rygg. 
    Tog ett äl test, va svagare än igår. Tog med morgon urin. Tror jag ska ta ett test snart igen för att se. Läste att morgon urin är inte det bästa. 

• Dalarna91
    LJM91 skrev 2022-09-21 12:56:41 följande:

Stort grattis Elin! Underbart att det kom ett plus här i tråden <3

Fyrklöverns, jag är på CD 16 idag och testar både morgon och sen eftermiddag, än så länge är de lika blanka oavsett. Känner också på tappen och letar sekret men tappen är stängd och sekretet är typ klistrigt men absolut inte fertilt. Så det verkar tyvärr som att letrozolen inte har haft någon effekt på mig :( vet att en del tar dubbel dos så ångrar bittert att jag inte gjorde det..

Haha Dalarna, ligga på rygg borde han ju orka kan man tycka :) håller tummarna för att ni får till det bra de närmsta dagarna. Hur är din temp såhär långt?

Va tråkigt att letrozol inte funkade :( 

Tror han inte klarar av att ligga på rygg. Han är typ döende ju.... 
    Min tapp verkar öppen. Tempen idag 36.52. så vet inte om jag haft ägglossning igår. Tog ett andra test som inte va starkare. 
    Hade äggviteflytning i måndags. 
    Hoppas att jag haft ägglossning. 
  • Dalarna91
    Rewner skrev 2022-09-21 13:32:37 följande:

Vilken dålig timing, Dalarna! Men hoppas att du redan lossat så att det inte gör så mycket.

Tack. Känns som detta med tajming kring ägglossning är ett återkommande tema för mig. Har missat flera gånger nu. 
  • Dalarna91

Temp; 36.35 så har inte haft ägglossning... Jag orkar inte något mer Gråter
    Kan hoppa över denna ägglossning också. Sambon hemma döende, så det kommer nog inte hända något 
    Efter vilken dag blev ägget mindre bra? Är på cd 19 idag...

• Dalarna91

Har inte lagt in temp pga sjukdom. Låg över 37 söndag-tisdag. 
    Tog nyss test. Kom på jag har inte kissat sedan kl 6 imorse. Men strecket är svagare än igår. Så får se vad tempen visar.
    Hur går det för dig chili? <3
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?