Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Dalarna, vad trist att du inte känner dig så peppad, men sådana känslor måste också få vara okej tänker jag <3 kanske känns det mer peppigt när du börjar med ägglossningstesten?
Hoppas verkligen det funkar!
Ljm91; jag blir så arg men också ledsen när jag läser hur kollegorna varit mot din kille. Jag kan tänka mig du också kanske tar det mer personligt mot dig.
Jag känner det är mitt fel pga missfall och blir sällan gravid. Sen har du tyvärr pcos som kan vara en orsak men det kan absolut också vara killens. Förstå mig rätt. Det jag menar är jag skulle ha sånna skuldkänslor över mannen få höra detta och hoppas du inte får det.
Fyrklövern; jag testade zon terapi, gjorde det bara en gång. Men de är lite dyrt och tycker jag betalar tillräckligt för vitaminer och tester. Hoppas lymfmassage ger god effekt. Och skönt att få rensa bort cellgiften :)
Fyrklövern; tycker du har en bra anledning till att testa lymfmassage.
Vi har bisolvon tabletter, ska nog äta upp dom. Lika bra att testa nu när jag har dom.
Ljm; nätshopping hjälper mot det mesta :)
När ska du få ägglossning när du testat letrozol?
Jag börjar med tester imorgon tänkte jag och bisolvon. Ska räkna hur många jag har så det räcker till oss bägge.
Pinkflower; hoppas verkligen det inte är missfall. Såklart kan du skriva :)
Det är en helt annan sak när du skriver än någon random person som lyckats snabbt :p
Pinkflower; jag väntar på ägglossningen. Har köpt mer bisolvon till mig och killen, så ska testa det nu.
Ägglossning kring onsdag, börjat med tester idag.
Hur går det med dig? Har flytningarna upphört?
Har gyn ringt dig?
Ljm; håller verkligen tummarna du får ägglossning till veckan! Men förstår att man vill inte ha hoppet uppe för mycket. Bättre att bli positivt överraskad:)
Hur går det för resten?
Men gud vad jobbigt J3nnif3r! De måste ju gå med på att kolla upp varför du har positiva graviditetstest och ont i äggstocken? Hoppas verkligen att det reder ut sig för dig!
Jag drömde i natt att jag var gravid och hade fått en liten liten bebisbula, precis där i byxlinningen stack den fram. Kände så verkligt och blev som en kalldusch när jag vaknade.. Tröstade mig själv med att köra första ägglossningstestet som såklart var negativt helt enligt förväntan :P