• Dalarna91

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

30/9, Chilins (9e försöket, första barnet) 

5/10, Sophiee92, (13:e försöket, första barnet)
    8/10 Rewner (15:e försöket, första barnet)
    11/10 dalarna91. 10e försöker. 1 tidigt missfall, 1 ma. Första barnet. 
    15/10, Fyrklöverns (13:e försöket, första barnet)
    16/10 LJM91 (9:e försöket, första barnet)
  • Dalarna91

Sophie; förra gången jag blev gravid hade jag mensvärk, minns jag sa till sambon att det misslyckades denna gång och mensen kommer snart. Plussade istället. 

• Dalarna91

Vad händer i min kropp?! 
    Från 36.61 till 36.22 idag! Tappen känns såklart öppen också. Ska jag bara börja med progrestron krämen och fejka en mens? Blir så ledsen, arg och förtvivlad. 

• Dalarna91

Har haft dippar men inte förrän ca äl +6. 
    Har varit gråtfärdig typ hela dagen pga tempen. Vill bara skrika av frustration!! 
    Ska ta ett äl test idag 

• Dalarna91

Precis tagit äl test. Negativt, ser knappt strecket. Får hoppas på en höjning imorgon .

• Dalarna91
    Fyrklöverns skrev 2022-10-03 19:10:29 följande:

Hoppas det är positivt Sophie <3 

Rewner, precis jag hade oförskämt stabila cykler sedan operationen. 

Jag köpte digitalt ägglossningstest på vägen hem från jobbet. Fick en hånande rund ring bara. Jag orkar inte att jag slarvade med testandet denna gången och att ägglossningen ska strula precis när man är tillbaka i gamet. Som salt i såren fick jag ryktesvägen veta att ännu en kompis är gravid nu. 

Va tråkigt att höra. Känns som alla nu haft flera cyklus som varit annorlunda bara för man försöker skaffa barn. .. haft så många
  • Dalarna91

Temp; 36.28 så ingen stegring, negativt äl test igår såg knappt strecket. 
    Så ikväll börjar jag med progrestron kräm till bim. Så får hoppas över denna ägglossning.... 

• Dalarna91

Tack för all omtanke, blir helt rörd. Kände som tappen va stängd i morse. Tar nog en sista temp imorgon och sen grav test och är allt negativt blir det kräm. 
    Hoppet är verkligen det sista som lämnar en känner jag. 
    Kommer nog gråta en skvätt när jag kommer hem. Är så frusterad nu 

• Dalarna91

Fyrklövern; va skön att äntligen få positivt ägglossning test! Hoppas du får bekräftad om några dagar :D 

Sophie; ser tyvärr inget, kan inte zooma in. Du får ta ett test imorgon och hoppas det är positivt 

• Dalarna91

Fyrklövern; va skön att äntligen få positivt ägglossning test! Hoppas du får bekräftad om några dagar :D 

Sophie; ser tyvärr inget, kan inte zooma in. Du får ta ett test imorgon och hoppas det är positivt 

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?