• Onemore2018

BF juni 2022

Hej!

Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.

• Svar på tråden BF juni 2022
  • Onemore2018
    Oreokakan11 skrev 2021-10-17 14:04:18 följande:

Styrkekramar!! <3 hoppas på det bästa!!

Tack, sitter just nu på gynakuten och väntar på läkaren. Tiden står still :(
  • kattnos
    Onemore2018 skrev 2021-10-17 14:57:56 följande:

Tack, sitter just nu på gynakuten och väntar på läkaren. Tiden står still :(

Hoppas att det inte är något fel! Kram!
    BF 9/6
  • xnfsm
    Onemore2018 skrev 2021-10-17 11:50:15 följande:

Mitt liv raserar?. Bruna flytningar som kommer, ont på sidan av magen?

Hade ont för en vecka sedan men inget då och de vägrade ta in mig för de sa att det är tidig foglossning. Och då hade jag ont inuti underlivet.

Sitter just nu till kö till 1177 och dom måste ju ta in mig nu.

Jag bara gråter och gråter

Men åh <3 stackare. Men bruna flytningar kan väl vara normalt?! Vilken vecka är du i? Lycka till.
  • hurtänktedunu
    EIJ90 skrev 2021-10-17 10:52:19 följande:

Tack! :)

Lite olika beroende på app.

Men runt 28-29 juni.

Ja det brukar variera lite. Så spännande. Har du barn sen tidigare?
  • hurtänktedunu
    Chemistryfreak skrev 2021-10-17 10:53:52 följande:

Gick in i 7+0 idag och vaknade upp till lite blod, givetvis gick katastroftankarna igång med detsamma trots att jag vet att det inte måste betyda att något är fel. Men det är så svårt att tänka annat.

Ja det är jätte svårt att tänka annat. Hur har det gått under dagen?
  • hurtänktedunu
    Onemore2018 skrev 2021-10-17 11:50:15 följande:

Mitt liv raserar?. Bruna flytningar som kommer, ont på sidan av magen?

Hade ont för en vecka sedan men inget då och de vägrade ta in mig för de sa att det är tidig foglossning. Och då hade jag ont inuti underlivet.

Sitter just nu till kö till 1177 och dom måste ju ta in mig nu.

Jag bara gråter och gråter

Håller tummarna att det går bra. <3
  • Onemore2018

Jag kan andas ut! Bebis lever, hjärtat slår så fint och läkaren mätte 14 mm. Värken kommer från vä äggstock gulekroppscysta eller vad han sa men alltså såg toppen ut och han önskade mig stor lycka till. Blödningen kom från tappen från tidigare jonisering pga cellförändringar. Ingen fara alls.

Tack alla ni goa för att ni tänkt på mig. Kärlek till er

• Silince
    Onemore2018 skrev 2021-10-17 15:58:14 följande:

Jag kan andas ut! Bebis lever, hjärtat slår så fint och läkaren mätte 14 mm. Värken kommer från vä äggstock gulekroppscysta eller vad han sa men alltså såg toppen ut och han önskade mig stor lycka till. Blödningen kom från tappen från tidigare jonisering pga cellförändringar. Ingen fara alls.

Men åhhhh, vad skönt att allt var bra <3
  • Amanda6747

Åhh va skönt :)
  • Oreokakan11

Så skönt!!! Grattis!!
Svar på tråden BF juni 2022