BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Tack. :) Mår än så länge bra. Kanske att jag är tröttare än normalt, men har dragits m en förkylning i veckor nu och sover dåligt just nu, så svårt att säga vad det beror på.
Har väldigt svårt att smälta att det nog faktiskt har tagit sig. Beställt ett digitalt test nu för att kunna känna mig säker. Vet inte ens om jag kommer berätta för mannen innan jag tagit det testet...
Vilken vecka är du i? Hur mår du?
Tack. :) Mår än så länge bra. Kanske att jag är tröttare än normalt, men har dragits m en förkylning i veckor nu och sover dåligt just nu, så svårt att säga vad det beror på.
Har väldigt svårt att smälta att det nog faktiskt har tagit sig. Beställt ett digitalt test nu för att kunna känna mig säker. Vet inte ens om jag kommer berätta för mannen innan jag tagit det testet...
Vilken vecka är du i? Hur mår du?
Inget mer blod igår och inget idag heller, tack och lov. Fortfarande orolig såklart men så länge det inte kommer mer blod är jag tacksam. Tack för omtanken!
På väg till gynakuten på inrådan från 1177?s rådgivning för gyn. Blod på pappret och ont i magen. Total panik. Och så blir jag så arg. Varför ska det behöva vara såhär?!
Vad långt ni redan kommit i tråden! Smyger mig in här efter ett mkt svagt pluss i lördags o ett något starkare idag. Känner mest oro kring om det verkligen kommer bli något/stanna kvar, så vågar knappt säga att jag plussat. 39 år och tredje barnet som blir lite av en sladdis då min yngsta är 7 nu. BF nån gång i slutet av juni.
På väg till gynakuten på inrådan från 1177?s rådgivning för gyn. Blod på pappret och ont i magen. Total panik. Och så blir jag så arg. Varför ska det behöva vara såhär?!
Min mage var tidigt svullen och stor, princip mitt enda symtom.
Men nu verkar magen mer normal igen. Såklart orolig?
Vid min förra graviditet hade jag flera symtom vid denna vecka... 6+4
Men kanske inget att oroa sig för?
Min mage var tidigt svullen och stor, princip mitt enda symtom.
Men nu verkar magen mer normal igen. Såklart orolig?
Vid min förra graviditet hade jag flera symtom vid denna vecka... 6+4
Men kanske inget att oroa sig för?