Robinson 2023
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
Robinson kommer först och sen Gränslandet. De berättar i Robinson om följande Gränslandet och en dags Robinson kommer på nätet i listan före samma dags Gränslandet. Jag tycker därför att det är rimligt att man väntar med att prata om Gränslandet tills dagens Robinson visats i tv. (Båda släpps redan kl. 2:00.)
Jag skriver aldrig medan jag tittar på programmen och är inte heller intresserad av att läsa bara kommentarer om vad som händer för det jag ju liksom redan sett. :) Men man behöver inte läsa allt, skriver man vad som händer i ett eller ett par inlägg per avsnitt så är det ju lätt att hoppa över om man inte vill läsa.
Verkar vara onödigt att skriva vad som händer i Robinson eller Gränslandet för ingen verkar ha tid att skriva.
Saknar Nandez som ändå skrev i det trådar hon hade så länge programmen pågick.
Inget elakt menat till någon för alla har massor omkring sig och kanske inte hinner titta på programmet.
Precis som Anonya skriver jag aldrig medans jag kollar programmen och dessutom kollar jag så gott som enbart streamat och inte när det sänds på tablå-TV.
Men jaaa, Nandez är saknad och hoppas hon tänker om och återvänder till FL. Hon va nåt av en motor också i lektrådarna där ju jag hänger mest och där märks verkligen hennes frånvaro. :/
---------------------------------------------
@Alla i tråden: Jag har märkt att jag inte mår så bra av att kolla Robinson. Får jobbiga vibbar som påminner mig om min skoltid när jag va mobbad och utanför. Ångrar nu att jag öht började kolla på den här säsongen och kommer troligen inte se kommande Robinson-säsonger.
Däremot vill jag ändå veta hur den här säsongen slutar så jag kommer kolla men inte längre skriva i tråden. Jag fixar det helt enkelt inte. Känns väldigt sorgligt men så är det tyvärr. :/
(Skulle det ändras kanske jag återvänder, vem vet.)
Tackar därför för mig och önskar er alla fortsatt trevligt tittande och diskuterande här i tråden. Jag lämnar alltså inte tråden pga missnöje med er som skriver här utan uppskattar er alla och önskar er allt gott. Kanske ses vi i nån framtida Robinson-tråd, kanske inte...vi får se. Annars ses vi förhoppningsvis här på FL framöver!
Sorry för mitt strulande!
Lev väl, mina vänner!
/flygrl
Jag skriver nog inte så mycket för jag är lite sen. Tittar inte alla dagar utan gillar att se flera avsnitt i rad så då kan jag ju inte gå in och läsa för då riskerar jag ju att läsa vad som händer.
Nu hoppas jag i alla fall att Elin kommer tillbaka även om jag hejar på Amanda. Tycker riktigt illa om det där med att folk blir bortröstade redan första veckan, jag tycker alla borde få vara med i alla fall en vecka så man faktiskt får chansen.
Att jag skriver ganska sällan beror på att jag alltid ligger ett avsnitt före då jag ser redan på morgonen vid 5-tiden när jag äter frukost. Alltså avsnittet som ni som ser på "vanlig" TV ser på kvällen.
Jag håller iaf på Marcus i första hand, sen står det rätt jämnt mellan Erik, Oskar och Amanda.
Amanda mycket för att knäppa vissa knäppisar på näsan.
Hoppas för övrigt att Pernilla snart får åka hem. Maken till otrevlig människa får man leta efter. Riktigt ormbeteende.
Jag skriver aldrig medan jag tittar på programmen och är inte heller intresserad av att läsa bara kommentarer om vad som händer för det jag ju liksom redan sett. :) Men man behöver inte läsa allt, skriver man vad som händer i ett eller ett par inlägg per avsnitt så är det ju lätt att hoppa över om man inte vill läsa.
Stackars deltagare som inte fick någon sammanslagningsfest. Brukar ju alltid vara så de såg ju fram emot det. En förbättring mot förr är att när de får mat så tänker de på sorterna och mängderna så att det inte blir så att de flesta blir dåliga efteråt iom att deras magar är så vana att äta bara lite.
Auktionen, knepigt då man inte vet hur mycket som finns att buda på, men det sade ju Anders att det kan ta slut när som helst. Vad snälla de var som nästan aldrig bjöd över någon annan. Utom Dennis då som tog det mesta. Undrar om han var nöjd efteråt när han märkte att nästan ingen annan fick något. Att de skulle låta Markus ta biffen hörde han ju inte och visste inte om då han inte varit med honom.
Regeln att man måste äta allt själv och inte spara var logisk, för hade ju inte varit någon mening med en auktion om alla delat på allt. Det sades inget så vi tittare hörde om något att man fick dela på det, men självklart att det gällde godiset för så mycket kan ju ingen äta på en gång själv. Otur att just Camilla fick det för hon är väl den enda som inte alls gillar godis.
Undrar vad det är i lådorna för örådet. Hela tre stycken är mycket.
Gränsländarna var skickliga med sin låt! Spännande med duellen. Tänk om Elin skulle vinna Gränslandet och komma in till finalveckan. Då hade hon varit med mindre än ett dygn i början och sedan de sista dagarna. Knäppt om man då skulle vinna Robinson. Men knäppast att någon blir bortvald efter mindre än ett dygn, men det har vi ju diskuterat förut.
Precis som Anonya skriver jag aldrig medans jag kollar programmen och dessutom kollar jag så gott som enbart streamat och inte när det sänds på tablå-TV.
Men jaaa, Nandez är saknad och hoppas hon tänker om och återvänder till FL. Hon va nåt av en motor också i lektrådarna där ju jag hänger mest och där märks verkligen hennes frånvaro. :/
@Alla i tråden: Jag har märkt att jag inte mår så bra av att kolla Robinson. Får jobbiga vibbar som påminner mig om min skoltid när jag va mobbad och utanför. Ångrar nu att jag öht började kolla på den här säsongen och kommer troligen inte se kommande Robinson-säsonger.
Däremot vill jag ändå veta hur den här säsongen slutar så jag kommer kolla men inte längre skriva i tråden. Jag fixar det helt enkelt inte. Känns väldigt sorgligt men så är det tyvärr. :/
Tackar därför för mig och önskar er alla fortsatt trevligt tittande och diskuterande här i tråden. Jag lämnar alltså inte tråden pga missnöje med er som skriver här utan uppskattar er alla och önskar er allt gott. Kanske ses vi i nån framtida Robinson-tråd, kanske inte...vi får se. Annars ses vi förhoppningsvis här på FL framöver!
Lev väl, mina vänner!
/flygrl
Att jag skriver ganska sällan beror på att jag alltid ligger ett avsnitt före då jag ser redan på morgonen vid 5-tiden när jag äter frukost. Alltså avsnittet som ni som ser på "vanlig" TV ser på kvällen.
Jag håller iaf på Marcus i första hand, sen står det rätt jämnt mellan Erik, Oskar och Amanda.
Amanda mycket för att knäppa vissa knäppisar på näsan.
Hoppas för övrigt att Pernilla snart får åka hem. Maken till otrevlig människa får man leta efter. Riktigt ormbeteende.
Lev väl, mina vänner!
/flygrl
Jag skriver nog inte så mycket för jag är lite sen. Tittar inte alla dagar utan gillar att se flera avsnitt i rad så då kan jag ju inte gå in och läsa för då riskerar jag ju att läsa vad som händer.
Nu hoppas jag i alla fall att Elin kommer tillbaka även om jag hejar på Amanda. Tycker riktigt illa om det där med att folk blir bortröstade redan första veckan, jag tycker alla borde få vara med i alla fall en vecka så man faktiskt får chansen.