Robinson 2023
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
Kul att elin komer tillbaka även om det inte är henne jag hejar på, tycker verkligen hin förtjänar det. Tror nog hon kan överaska också, tror hon är rätt klurig vilket ju kan ge utslag i många av de individuella tävlingarna.
En som jag verkligen börjat gilla är Millan. Känns som en person som har en väldigt bra kombo av att ha empati och vara omtänksam och samtidigt kunna vara rak och stå upp för sig själv och andra. Gissar att hon är en bra chef på sitt jobb.
Kul att elin komer tillbaka även om det inte är henne jag hejar på, tycker verkligen hin förtjänar det. Tror nog hon kan överaska också, tror hon är rätt klurig vilket ju kan ge utslag i många av de individuella tävlingarna.
En som jag verkligen börjat gilla är Millan. Känns som en person som har en väldigt bra kombo av att ha empati och vara omtänksam och samtidigt kunna vara rak och stå upp för sig själv och andra. Gissar att hon är en bra chef på sitt jobb.
Tack för vänliga ord!
Och så trist att du precis som Jhannis och jag vart med om mobbing. Det drabbar sååå många och sätter sina spår... :/
Jag blir också arg när jag ser mobbing och andra orättvisor men somligt kom mig för nära i den här säsongen. Jag har dessutom haft det tufft på fler sätt än mobbingen i skolan och lever mitt liv under dödshot och ibland pallar jag bara inte trycket.
Vi ses nog här på FL framöver!
Titta gärna in i lektrådarna om du känner för det!
Ha det bra!