Robinson 2023
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
Aha, Dennis åkte ut. Jag tittade på torsdagens Gränslandet - i princip. Somnade i soffan till det. Onsdagens Gränslandet och torsdagens Robinson var jag fortfarande vaken vid. Hann höra att Dennis valde eldkampen, sedan minns jag inget mer.
Jag tror absolut att det åker ut någon från örådet. Med tanke på att det är så pass kort tid kvar nu och att man har möjlighet att komma tillbaka direkt in i finalveckan så tror jag inte att någon avstår från att åka till Gränslandet förutom förstås vid eventuell sjukdom.
Jag har aldrig riktigt förstått mig på det där att en tjej ska vinna Robinson och att det är det viktigaste av allt. Känns fjantigt och så är det trist att så många starka röstas ut tidigt bara pga det, tom så man vet att man får mindre mat etc som när de röstade ut Oskar.
Efter att ha kollat på Australian survivor så har jag faktiskt lärt mig att upskatta paktandet. första säsongen jag såg australiensiska blev jag skitsur, men sedan har jag börjat gilla det. En fördel med upplägget där är att det blir aldrig personligt att bli utröstad utan det blir mer "I was totally blindsided, well played". I svenska robinsson så blir det mycket mer personligt typ "du är dålig" alt. "jag tycker inte om dig" mot den som blir utröstad.
Jag hoppas att Pernilla åker ut ikväll.
Jag tycker hon känns falsk och går och pratar skit om de andra.
Jag hoppas att Pernilla åker ut ikväll.
Jag tycker hon känns falsk och går och pratar skit om de andra.
Efter att ha kollat på Australian survivor så har jag faktiskt lärt mig att upskatta paktandet. första säsongen jag såg australiensiska blev jag skitsur, men sedan har jag börjat gilla det. En fördel med upplägget där är att det blir aldrig personligt att bli utröstad utan det blir mer "I was totally blindsided, well played". I svenska robinsson så blir det mycket mer personligt typ "du är dålig" alt. "jag tycker inte om dig" mot den som blir utröstad.