• Jhannis

Robinson 2023

En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?

• Svar på tråden Robinson 2023
  • Jhannis

Jag har inte skrivit på flera dagar....Vågar knappast för det var någon i tråden som tyckte jag var gnällig och att det var därför ingen skrev, så jag har hållit mig undan en längre tid.

• flygrl
    Jhannis skrev 2023-05-23 00:12:02 följande:
    Nej varför skulle du ha sabbad tråden. Hoppas du inte är lessen mer Kram
    Sabbat för jag ibland blir för intensiv och jobbig med mina långa inlägg. Tack för att du bryr dig, fina Jhannis! 😉
    Jhannis skrev 2023-05-23 00:14:20 följande:

Jag har inte skrivit på flera dagar....Vågar knappast för det var någon i tråden som tyckte jag var gnällig och att det var därför ingen skrev, så jag har hållit mig undan en längre tid.

Har ju egentligen dragit mig ut tråden men måste besvara det här inlägget från dig då det gjorde riktigt ont läsa det. 😢 Som du och förhoppningsvis alla förstått drar jag mig inte ur tråden för jag har nåt otalt med er som deltar i den. Jag uppskattar er alla och du Jhannis är ju en av Robinson-trådarnas stöttepelare som verkligen skulle saknas om du inte va med. Visst har du återkommande nämnt det är lägre aktivitet i tråden än du skulle önskat MEN inte är det nåt jag stört mig på. 😉

Jag har alltid uppskattat dig i Robinson-trådarna och även andra trådar som Farmen och Sveriges mästerkock och jag är övertygad även många andra gör det. Inte fan tror jag det är nån som inte skriver pga dig utan tvärtom är ju du en av dom som håller i gång tråden med läsvärda inlägg och sjysst attityd. 👍🏿 Oftast håller jag med dig i stort, ibland inte men så ska det ju va i ett diskussionsforum. Olika tankar och åsikter bryts mot varandra och gör det intressant läsa och skriva i såna här trådar.
    Uppskattar också du alltid vart vänlig mot mig när jag vart sorgsen. ❤️

Så bästa Jhannis, va inte ledsen. Ta inte kritiken du fick sååå hårt utan fortsätt bidra till den här och andra trådar. Jag och andra gillar ju dig, jag svär. 😊

Kram från flygrl 🌼❤️🍀
    (som skrev det här under min lunchpaus för det gör ont se en vän ledsen!)

• Anonya

Nej, du sabbade inget, flygrl.

Rolig tävling med frågorna! Glad att Oskar vann. Tyckte också det var skönt att Chris åkte ut. Han pratar så otrevligt om de andra. 

• molly50
    Jhannis skrev 2023-05-23 00:10:45 följande:
    Deltagarna sa väl åt Elin att om dem alla röstar på henne då får hon duellera och att hon skulle ta Camilla. Elin visste om på Örådet att hon skulle få mest röster så det ingick i planerna.

Jag hade också velat att dem röstat ut Pernilla, men det vågade inte för om hon hade fått välja vem hon ska duellera mot så hade det blivit Sofi. 
    Vi får hoppas att Pernilla åker ut snart.
    Ja,så kanske det var,ja.

Ja,jag hoppas också att Pernilla åker ut snart. 
    Hon har bara glidit på en räckmacka och är falsk och snackar skit om de andra.
    Det är inte en värdig vinnare,i mina ögon.
    Skönt att Chris åkte ut också.
    Skulle gärna se att Oskar fick stå i final. 
  • flygrl
    molly50 skrev 2023-05-22 21:03:34 följande:
    Nejdå,inte alls. Så ska du inte känna. 
    Tack! ❤️
  • molly50

Bry dig inte om det. Jag tycker d inte du är gnällig.
    Tycker man det så behöver man väl inte läsa i tråden.
  • Jhannis
    flygrl skrev 2023-05-23 12:44:22 följande:
    Sabbat för jag ibland blir för intensiv och jobbig med mina långa inlägg. Tack för att du bryr dig, fina Jhannis! 😉

Har ju egentligen dragit mig ut tråden men måste besvara det här inlägget från dig då det gjorde riktigt ont läsa det. 😢 Som du och förhoppningsvis alla förstått drar jag mig inte ur tråden för jag har nåt otalt med er som deltar i den. Jag uppskattar er alla och du Jhannis är ju en av Robinson-trådarnas stöttepelare som verkligen skulle saknas om du inte va med. Visst har du återkommande nämnt det är lägre aktivitet i tråden än du skulle önskat MEN inte är det nåt jag stört mig på. 😉

Jag har alltid uppskattat dig i Robinson-trådarna och även andra trådar som Farmen och Sveriges mästerkock och jag är övertygad även många andra gör det. Inte fan tror jag det är nån som inte skriver pga dig utan tvärtom är ju du en av dom som håller i gång tråden med läsvärda inlägg och sjysst attityd. 👍🏿 Oftast håller jag med dig i stort, ibland inte men så ska det ju va i ett diskussionsforum. Olika tankar och åsikter bryts mot varandra och gör det intressant läsa och skriva i såna här trådar.
    Uppskattar också du alltid vart vänlig mot mig när jag vart sorgsen. ❤️

Så bästa Jhannis, va inte ledsen. Ta inte kritiken du fick sååå hårt utan fortsätt bidra till den här och andra trådar. Jag och andra gillar ju dig, jag svär. 😊

Kram från flygrl 🌼❤️🍀
    (som skrev det här under min lunchpaus för det gör ont se en vän ledsen!)

Tack du är så snäll och omtänksam flygrl Solig 
    Jag ve att jag ibland låter gnällande när jag hoppas på att få sitta och prata här en stund, men måste inse att alla som är med i tråden inte har tid eller ork att sitta varje kväll på familjeliv. Nej jag tar det inte så hårt att en person skriver nedlåtande. Jag bad den personen gå ur min sida och skaffa sig en egen sida så han/hon slapp se vad jag skrev. Glad

Tack än en gång kära flygrl för din omtänksamhet.Hjärta {#emotions_dlg.flower}
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-05-23 13:03:39 följande:
    Ja,så kanske det var,ja.

Ja,jag hoppas också att Pernilla åker ut snart. 
    Hon har bara glidit på en räckmacka och är falsk och snackar skit om de andra.
    Det är inte en värdig vinnare,i mina ögon.
    Skönt att Chris åkte ut också.
    Skulle gärna se att Oskar fick stå i final. 
    Jag håller med om att det var skönt att Chris åkte ut, man vet inte riktigt var man har honom.

Håller tummar och tår att Oskar vinner hela Robinson.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-05-23 13:20:28 följande:
    Bry dig inte om det. Jag tycker d inte du är gnällig.
    Tycker man det så behöver man väl inte läsa i tråden.
    Det skrev jag åt personen.
Svar på tråden Robinson 2023