• Jhannis

Robinson 2023

En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?

• Svar på tråden Robinson 2023
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-17 23:13:50 följande:
    Ok. Det behövs inte laddas ner. Man kan surfa på webben i telefonen också. 
    Ja , men jag kom inte in överhuvudtaget.....Samma sak var det när jag kom hem och skulle gå via datorn. Fick bråka med suporter och vet inte allt, men så i går kom jag in. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-04-18 00:16:17 följande:
    Ja , men jag kom inte in överhuvudtaget.....Samma sak var det när jag kom hem och skulle gå via datorn. Fick bråka med suporter och vet inte allt, men så i går kom jag in. 
    Ok. Det var märkligt. Tur att du fick hjälp,i alla fall,då. 
  • molly50

Är det bara jag som har lite svårt att få grepp om Amanda?
    Hon kan kännas trevlig och så,men samtidigt falsk och nästan kan sitta och hånle när andra misslyckas.
    Men jag kanske inbillar mig. 

• Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-18 19:51:20 följande:

Hoppas grabbarna får lite fisk med nätet nu då. 

Oskar är duktig fiskare....Och det verkade bli en hel del fisk
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-18 19:55:41 följande:

Är det bara jag som har lite svårt att få grepp om Amanda?
    Hon kan kännas trevlig och så,men samtidigt falsk och nästan kan sitta och hånle när andra misslyckas.
    Men jag kanske inbillar mig. 

Jag håller med dig om Amanda. Hon är nog ganska falsk för sin egen vinning.

Försöker få Dennis att tro att han betyder massor för henne, samtidigt som hon gör likadant med Erik......Dennis har genomskådat henne.
  • BeautifulLiz

Jag ser avsnittet redan vid 5 på morgonen, så nu har jag nästan glömt lite vad som hände. Blandar ihop med andra avsnitt som sänts tidigare.
    Gränslandet ser jag på lunchen. Jag åker alltid hem och lunchar, bor granne med jobbet. 

Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Jhannis
    BeautifulLiz skrev 2023-04-18 20:08:48 följande:

Jag ser avsnittet redan vid 5 på morgonen, så nu har jag nästan glömt lite vad som hände. Blandar ihop med andra avsnitt som sänts tidigare.
    Gränslandet ser jag på lunchen. Jag åker alltid hem och lunchar, bor granne med jobbet. 

Jag tittar på Robinson halv åtta, sen tittar jag på play senare på kvällen på Gränslandet. Sitter nu och tittar på Hela Sverige bakar....sen tar jag en dusch och efter det Gränslandet.
  • BeautifulLiz
    Jhannis skrev 2023-04-18 20:17:56 följande:
    Jag tittar på Robinson halv åtta, sen tittar jag på play senare på kvällen på Gränslandet. Sitter nu och tittar på Hela Sverige bakar....sen tar jag en dusch och efter det Gränslandet
    Hela Sverige bakar? Har det börjat igen? Eller tittar du på äldre avsnitt?
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
Svar på tråden Robinson 2023