• Jhannis

Robinson 2023

En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?

• Svar på tråden Robinson 2023
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-20 19:46:45 följande:

Dags för Robinsontävling med de nya lagen då. 

Trist att inte Daniels lag vann. Jag håller mer på dem än Eriks lag. 
  • Jhannis

Alltså jag blir inte klok på FL så kallade nya sida för det tar 3-4 minuter för att svara på ett inlägg. Sen för att jag ska se om någon svarat mig eller annas på tråden så måste jag skrolla upp och gå på mina trådar igen för att se svar....Så var det inte på gamla FL.....Kan nog vara så att även jag lämnar helt familjeliv....Inte roligt att vara med längre. Demon

• Jhannis

Jaha vad händer på Gränslandet!!!???? Blir spännande att se nästa vecka. Säger inget om ni inte tittat än dagens Gränsland.

• molly50
    Jhannis skrev 2023-04-20 20:19:02 följande:
    Trist att inte Daniels lag vann. Jag håller mer på dem än Eriks lag. 
    Ja,jag är inte helt säker på vilka jag vill ska vinna än. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-04-20 20:21:50 följande:

Alltså jag blir inte klok på FL så kallade nya sida för det tar 3-4 minuter för att svara på ett inlägg. Sen för att jag ska se om någon svarat mig eller annas på tråden så måste jag skrolla upp och gå på mina trådar igen för att se svar....Så var det inte på gamla FL.....Kan nog vara så att även jag lämnar helt familjeliv....Inte roligt att vara med längre. Demon

Det ska räcka med att uppdatera sidan.
    Synd om du lämnar. Det hoppas vi att du inte gör. 
    Du skulle bli så saknad. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-20 23:00:05 följande:
    Det ska räcka med att uppdatera sidan.
    Synd om du lämnar. Det hoppas vi att du inte gör. 
    Du skulle bli så saknad. 
    Jag blir så frustrerad att man måste skrolla hela tiden för att se om någon svarat. Jag hoppas att FL gör en ny FL som är som den gamla....

Än så länge är jag kvar Glad
  • Jhannis

Nä nu får det vara nog.......Ser inga svar....eller så svarar ingen...Får på mail att FL saknar mig och vill att jag ska logga in......Vad i hela H...vetet är det frågan om.....Får nog göra som många av mina vänner och LÄMNA FAMILJELIV.....som förstört hela forumet.

• Jhannis

Nä nu får det vara nog.......Ser inga svar....eller så svarar ingen...Får på mail att FL saknar mig och vill att jag ska logga in......Vad i hela H...vetet är det frågan om.....Får nog göra som många av mina vänner och LÄMNA FAMILJELIV.....som förstört hela forumet.

• Kvittning
    molly50 skrev 2023-04-19 19:10:47 följande:
    Jag tyckte mig se ett litet hånleende mot Fabian när han blev utröstad i örådet t ex.
    Men jag kanske inbillade mig. 
    Ja,jag får känslan av att hon kör ett falskspel.
    Och det är bara att hoppas att Erik vaknar upp och inser sanningen. För sin egen skull,om inte annat. 
    För jag har känslan av att hon inte skulle tveka på att hugga honom i ryggen om det gynnade henne själv. 
    Men vi får se,som sagt. 
    Jag uppfattar henne som precis tvärtom, den enda som inte kör ett spel utan bara är den hon är.

Sedan fattar hon inte vilken påverkan hon har på vissa killar. Som i dagens avsnitt där dennis pratade om att hon lindade erik och tidigare honom runt lillfingret.  Hon är bara sig själv och tycker hon träffar nya polare och sedan är det de själva som virar sig runt lillfingret utan att det alls är hennes mening. Och så blir alla i omgivningen upprörda och ser det som att hon styr omgivningen till att bli på det sättet fast hon säkert är helt omedveten om det 

Tycker nog mest att hon verkar som en tjej som är väldigt snäll och omtänksam men som i sitt extroverta sätt att vara uppfattas som egoistisk.
  • USA111

Nån som vet om nån i robinson denna säsong är på tik tok eller youtube och snackar om programmet?

Svar på tråden Robinson 2023