• Anonym (M)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

1) Män och kvinnor är redan idag självständiga från varandra. Vi behöver inte varandra längre, utan kan leva fullgoda liv var och en för sig.

2) Behöver du prata med någon efter en hård dag på jobbet? Det här kommer AI kunna fixa inom bara några år. Elon Musks Grok AI kommer kunna förstå sarkasm och humor (vilket ChatGPT har svårt med idag), och därmed inte ha några problem med att ersätta en riktig människa.

3) Forskning med DNA och artificiella livmödrar är redan på väg sedan år tillbaka. Det här kommer säkert att dröja längre, men i framtiden kommer vi kunna skapa barn på konstgjord väg, och det kommer vara lika naturligt som en IVF-behandling är idag.

4) Antalet födda barn per kvinna är på nedgång globalt, och fler och fler människor över hela världen väljer att vara singlar. Även de mest framgångsrika människor kommer välja AI framför en tjej eller kille eftersom AI kan skräddarsys efter behov, och stängas av så fort man tröttnar.

Framtiden är singel. Framtiden är att män och kvinnor mer och mer kommer sakna anledningar att bilda par. Och jag tror att alla kommer tjäna på detta, folk kommer bli mycket lyckligare när de kan göra som de vill utan att behöva kompromissa sina liv med en annan vilja hela tiden.

Så här skulle en AI-tjej kunna se ut. Designad från grunden att vara så sexig som möjlig, att aldrig åldras och att aldrig vara en energitjuv.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre
  • Anonym (spring)
    Anonym (P) skrev 2024-01-23 22:25:10 följande:
    Tänk er själva henne leta jeans på H&M. Inga byxor kommer passa, hahaha
    Tur för henne att det finns stringtrosor, för inga vanliga trosor skulle passa hennes fylliga, feta skinkor.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (P) skrev 2024-01-23 22:25:10 följande:
    Tänk er själva henne leta jeans på H&M. Inga byxor kommer passa, hahaha
    Jodå AI kvinnan i TS köper jeans i storlek XL alternativt XXL👖 och syr in benen på byxorna. Fast det är väl ägaren till AI kvinnan som köper jeansen eller hur?? Om rätt ska vara rätt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Pope)
    Gurksoppa skrev 2024-01-23 22:23:53 följande:
    Det har väl mycket med trådens ämne att göra? Att jag ser fördelar att dessa misogyna incels kan skaffa en docka istället. Win-win för alla parter. så hur har det inte med ts att göra menar du? En tankevurpa?
    Nej manshat eller kvinnohat har inget med tråden att göra. Rent skitsnack för att paja diskussioner. 
  • Auditanne
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 08:25:23 följande:
    Haha vilket skämt, du bryr dig inte om dessa leksaker, du känner dig inte hotad och du umgås med helt andra män men ändå är du här och tjatar. Du försöker också skriva så nedsättande du kan. fråga dig själv vad du är för en människa egentligen 
    Ja, du och dina gelikar är ett riktigt stort skämt skulle jag säga. Skämskudde på er dåliga kvinnosyn som ni redan gett uttryck för härinne. Den kommer som sagt inte att stå obesvarad.

Nej, jag tjatar inte mer än vad din lammstjärt till käft glappar. Och vill du inte ha några fler svar så är det bara att sluta skriva till mig. Enkelt.

Jag vet redan vad jag är för en människa - en normal och sund sådan som inte objektifierar andra människor och jag lever också i verkligheten. Den där man förstår den stora skillnaden mellan låtsaspartners och riktiga dito. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Only fans)

Definitivt kommer mycket förändras tack vare AI och känns nästan som de breder ut sig snabbare än vad internet gjorde då de kom och underlättar för många yrken som för dom med Only fans som någon stackare slösar sina pengar på för att se klipp och chatta med nån tjej är nog den som är mest lurad då många tidigare anställda som skötte deras konton sedan kom chatt botar men sedan AI kom så sköter AI rubbet och tjejerna har sina huvud och kroppar scannade sedan kan AI göra klipp med tjejerna där dom har sex med andra och webcam samtal mm och ingen märker någon skillnad

• Anonym (ABC)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-23 22:17:27 följande:

Okej, inser du tjejen i TS (AI kvinna) faktiskt ÄR fejk rakt igenom. På allvar??? Varendaste komponent är konstruerad och därmed konstgjord. Vissa här inne vägrar ta in det faktumet. 

Googla då på Sofis Richies rumpa. For real or not?? 

+1
  • Auditanne
    Anonym (P) skrev 2024-01-23 23:35:52 följande:
    Folk som är lika besatta som dig av att berätta hur bra de är brukar vara precis tvärtom. Ungefär som killar som skryter hur många de legat med, visar sig i själva verket vara oskulder lol
    Jag är inte besatt av att skriva om hur bra jag skulle vara. Det är ni härinne som attackerar min person och då får ni också räkna med att jag försvarar den.
  • Anonym (spring)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-23 23:03:00 följande:
    Jodå AI kvinnan i TS köper jeans i storlek XL alternativt XXL👖 och syr in benen på byxorna. Fast det är väl ägaren till AI kvinnan som köper jeansen eller hur?? Om rätt ska vara rätt. 
    Jag tror inte ens hennes rumpa kräver XXL.
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre