• Anonym (M)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

1) Män och kvinnor är redan idag självständiga från varandra. Vi behöver inte varandra längre, utan kan leva fullgoda liv var och en för sig.

2) Behöver du prata med någon efter en hård dag på jobbet? Det här kommer AI kunna fixa inom bara några år. Elon Musks Grok AI kommer kunna förstå sarkasm och humor (vilket ChatGPT har svårt med idag), och därmed inte ha några problem med att ersätta en riktig människa.

3) Forskning med DNA och artificiella livmödrar är redan på väg sedan år tillbaka. Det här kommer säkert att dröja längre, men i framtiden kommer vi kunna skapa barn på konstgjord väg, och det kommer vara lika naturligt som en IVF-behandling är idag.

4) Antalet födda barn per kvinna är på nedgång globalt, och fler och fler människor över hela världen väljer att vara singlar. Även de mest framgångsrika människor kommer välja AI framför en tjej eller kille eftersom AI kan skräddarsys efter behov, och stängas av så fort man tröttnar.

Framtiden är singel. Framtiden är att män och kvinnor mer och mer kommer sakna anledningar att bilda par. Och jag tror att alla kommer tjäna på detta, folk kommer bli mycket lyckligare när de kan göra som de vill utan att behöva kompromissa sina liv med en annan vilja hela tiden.

Så här skulle en AI-tjej kunna se ut. Designad från grunden att vara så sexig som möjlig, att aldrig åldras och att aldrig vara en energitjuv.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (P) skrev 2024-01-23 23:09:09 följande:
    Har du tänkt på vilken tur att hon inte finns på riktigt? Hade varit jätteelakt att skämta om hur fet hennes rumpa är annars.

I en del av populationen existerar hon och då infinner sig frågan om AI robotar erfar äkta känslor gällande kritik (positiv, negativ). Inprogrammerade emotioner? 

Kom med ett förslag på TS kvinnans proportionen midja/bak vid jeansköp.I tonåren sydde jag själv om inköpta Lewis jeans i storlek S till storlek XS var det kändes bra. 

Vem har sagt något om att XXL kvinnor inte är vackra? Elakheter av den sorten hittar du inte i mina poster. 

• Anonym (M)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-01-23 23:50:34 följande:

I en del av populationen existerar hon och då infinner sig frågan om AI robotar erfar äkta känslor gällande kritik (positiv, negativ). Inprogrammerade emotioner? 

Kom med ett förslag på TS kvinnans proportionen midja/bak vid jeansköp.I tonåren sydde jag själv om inköpta Lewis jeans i storlek S till storlek XS var det kändes bra. 

Vem har sagt något om att XXL kvinnor inte är vackra? Elakheter av den sorten hittar du inte i mina poster. 

Instämmer. Kan vi vara överens om att tjejen i TS har en fet men vacker stjärt?

• Gurksoppa
    Anonym (Pope) skrev 2024-01-23 23:26:29 följande:
    Nej manshat eller kvinnohat har inget med tråden att göra. Rent skitsnack för att paja diskussioner. 
    På vilket sätt är det manshat att säga att AI och dockor är bra för misogyna incels? På vilket sätt är det att uttrycka hat? De får ett substitut som troligen gör dom lyckligare. ska jag istället säga *nej stoppa utvecklingen fy ajabaja klart misogyna incels ska ha en riktig kvinna istället*

var är detta manshat som du påstår mig uppvisa? Kan du vänligen vidareutveckla? :)
  • Anonym (M)
    Gurksoppa skrev 2024-01-24 07:31:43 följande:
    På vilket sätt är det manshat att säga att AI och dockor är bra för misogyna incels? På vilket sätt är det att uttrycka hat? De får ett substitut som troligen gör dom lyckligare. ska jag istället säga *nej stoppa utvecklingen fy ajabaja klart misogyna incels ska ha en riktig kvinna istället*

var är detta manshat som du påstår mig uppvisa? Kan du vänligen vidareutveckla? :)
    Inte hat kanske, men det är ju tydligt att du sysslar med missaktning. Du sätter dig själv på en piedestal och spottar ned på alla män du ser som misslyckade bara för att de inte föddes rika, snygga och smarta.

Din intention i denna tråd är uppenbar.
  • Anonym (spring)
    Anonym (M) skrev 2024-01-24 07:29:13 följande:
    Instämmer. Kan vi vara överens om att tjejen i TS har en fet men vacker stjärt?
    Den är för fläskig för att vara vacker tycker jag.
  • Anonym (Pope)
    Auditanne skrev 2024-01-23 23:31:36 följande:
    Ja, du och dina gelikar är ett riktigt stort skämt skulle jag säga. Skämskudde på er dåliga kvinnosyn som ni redan gett uttryck för härinne. Den kommer som sagt inte att stå obesvarad.

Nej, jag tjatar inte mer än vad din lammstjärt till käft glappar. Och vill du inte ha några fler svar så är det bara att sluta skriva till mig. Enkelt.

Jag vet redan vad jag är för en människa - en normal och sund sådan som inte objektifierar andra människor och jag lever också i verkligheten. Den där man förstår den stora skillnaden mellan låtsaspartners och riktiga dito. 
    detsamma, den manssyn ni ger uttryck för är inte imponerande. Sunda och normala är det minsta ni är med det skitsnacket ni har. Det finns inget gott i era elaka och kränkande retorik. 
  • Anonym (M)
    Anonym (spring) skrev 2024-01-24 07:45:10 följande:
    Den är för fläskig för att vara vacker tycker jag.
    Jag förestår inte hur du kan tycka så, 99 % av alla män tycker det är sexigt med smala kvinnor som har rejäla bakdelar. Är du säker på att är inte är bög?
  • Anonym (S-G)

Ni som skriver att jobbiga partners går bort om ai får sånt genomslag, har ni vänner?
    Skulle ni lika gärna kunna byta bort dem och prata med en app som en vän?
    Har ni husdjur? Tror ni på riktigt ni skulle känna likadant för ett mjukdjur med programmerat tamagotchi-ansvar för er skulle få er att känna detsamma som er hund gör nu?

• Anonym (Pope)
    Gurksoppa skrev 2024-01-24 07:31:43 följande:

det är samma retorik som du själv har gentemot andra. Att kalla andra för misogyna icel så kan andra säga misandri till dig, manshat och mansförakt är vad du står för. det du skriver är osunt och onormala uttryck i ett modernt samhälle där allas lika ska vara i fokus
  • Anonym (Fille)

Det här är nog den mest förvirrade tråden jag sett. Rena dagisnivån här.

Någon snubbe tjatar om en skitdålig pixlad spelfigurs rumpa medan två andra bankar på varandra om sunkig kvinno- och manssyn, samtidigt som några sitter och pratar om robotteknik, och allt i en tråd som påstår sig handla om mönsterigenkänning, dvs AI.

Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre