• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Kgng)

Dvs att vara tyst om otrohet osv

• Anonym (Singel)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-03 13:24:15 följande:
    Och vem tror du att männen är otrogna med?
    Med varandra kanske..?

Min erfarenhet är att minst lika många kvinnor är otrogna.
    När det gäller hur många som vill, som har en önskan, att vara otrogna så är min egen erfarenhet att det är fler kvinnor än män som har den viljan.

Men i den här frågan så är min uppfattning att det absolut råder jämlikhet mellan könen.
    Att det i detta fall råder jämlikhet mellan könen är väl i verkligheten är ganska självklart om man väljer se öppet på saken och inte endast ur sitt eget kvinnliga eller manliga perspektiv.
    Kan som sagt bara utgå från mina erfarenheter då jag aldrig sett statistik där man jämför otrohet bland män och kvinnor. Med det sagt ska jag göra en djupdykning i detta för att se om jag har rätt eller fel.
    Min upplevelse är iallafall att det flest är män som är otrogna, med singelkvinnor.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Singel)
    Butler skrev 2024-03-03 16:40:20 följande:

Det du beskriver önskar jag att jag hade. Finns det någon kvinna i Östergötland ålder egal som vill träffa en vältränad 50 åring så hör av dig. Va rädda om er därute 

Säg till om du har vägarna förbi skåne :)
  • Butler

Jo jag är i Lund ibland. Vill du ha kontakt skriv till drom06 på kik.

• Anonym (Singel)
    Butler skrev 2024-03-03 22:08:23 följande:

Jo jag är i Lund ibland. Vill du ha kontakt skriv till drom06 på kik.

Intressant, taack  :) kan hända jag hör av mig! Brukar du åka till Lund för jobb, hotell då eller?
  • Anonym (Lyckliga relationer)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-03 15:32:40 följande:
    Klart man mår bättre av att få veta sanningen än gå ovetande och bli lurad fullständigt. Som sagt, folk tar livet av sig pga sånt. Tänk på det innan du uppmuntrar till skit.
    Nej, tänk efter åtminstone en sekund innan du låter dina känslor spela dig ett spratt och du bara slänger ur dig ord innan du har tänkt efter.

Hur ska du kunna må bättre av att få reda på något som du inte har en aning om? Du mår som du gör innan du får reda på det, förhoppningsvis mår du bra.
    Hur ska du då kunna må bättre av att få reda på något som du verkar uppleva som något väldigt negativt?

Jag förutsätter att du mår bra (förhoppningsvis...).
    Och jag hoppas du förstår att att det finns oändligt många saker i världen som du inte känner till och det finns massor av lögner som du inte har en aning om.
    Trots detta mår du bra.
    Skulle du då må bättre av att få veta allt och om du skulle få vetskap om alla lögner?

Så länge du inte vet något så har du inte ont av det. 
    Det måste du väl klara att ta in?

Gällande självmord så måste väl ändå förstå att ingen människa i hela världen, inte en enda någonsin, har tagit livet av sig pga något som den inte vet???
    Men att få vetskap om något som tidigare var okänt och att få en lögn avslöjad för sig kan självfallet leda till självmord.
    Ett självmord som inte skulle ha inträffat om den bara hade sluppit få reda på det.

Klart är givetvis att både du och jag, och alla, mår bättre av att slippa veta.
    Sanningen är självklar. Det du inte vet mår du inte ont av.

Avslutningsvis ber jag dig att inte ljuga om mig. Jag har absolut inte uppmuntrat till något.
    Visa i så fall vad jag har sagt som är en uppmuntran. Annars ljuger du.
  • Anonym (XXX)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-03 09:23:54 följande:
    Klart det kommer fram.
    Hur skulle det kunna göra det? Jag ser bara tre sätt:

1. Någon sådan skvallerbytta som du är får reda på det, och kontaktar frun/mannen för att den inte kan låta bli att lägga näsan i blöt

2. Älskarinnan vill inte nöja sig med att vara älskarinna, utan kräver skilsmässa, äktenskap, barn och hela paketet. Hon går till frun om hon inte får som hon vill. (Jag tror inte att en älskare skulle gå till maken och berätta, män beter sig sällan så. De är rakare och rejälare, och accepterar därför den ursprungliga överenskommelsen.)

3. Den otrogne/otrogna är otroligt klantig. 
  • Anonym (Positiv)

Jag svarar på TS fråga och berättar om min erfarenhet.

Jag har ungefär samma förhållanden som TS hemma, men hade ett väl fungerande sexliv hemma, om än lite enahanda.

Jag tände på att chatta med kvinnor och gjorde detta via VM och Kik.

Fick kontakt med en kvinna jag verkligen klickade med. Hon var i samma situaton som jag, gift och utan önskan att ändra på det. Vi hade långvarig kontakt och rätt var det var så uppstod en möjlighet att träffas.

En väldigt härlig träff med spänningen i det förbjudna, och en ny kropp att utforska.

Det blev bara en gång tyvärr då det uppstod mer tycke mellan oss och vi avbröt, då överenskommelsen från början var att det bara skulle handla om sex. 

Jag vet att det jag gjort är svekfullt och själviskt, men jag är glad att jag gjorde det.

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden