• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Singel)

Är inte i ett förhållande och vill heller inte vara det. Men jag har börjat ligga med gifta män. Endast gifta faktiskt haha. Att ligga med en singelkille innebär tillslut att känslor blir inblandade och det vill jag inte riskera. Så jag är medlem på Victoria Milan. Just nu har jag en kk jag träffar ett par gånger i månaden. Vi ses hos mig, äter god mat, myser, kollar serie ibland men mestadels ligger vi.
    Efter vår mysiga kväll åker han sen hem till sin gråa och trista vardag och umgås med sin gnälliga fru. Jag slipper ta hand om hans disk, tvätt, slipper ta hänsyn till någon annan och får bara tänka på mig själv. Förträffligt bra. Jag får det allra bästa av honom.
    Jag är kvinna på 30 år och mannen jag träffar är äldre.

• Anonym (Dubbla kakor)

Nu är jag mätt, nöjd och glad igen, och min älskare också. 
    Sen kommer vi hem och gör allt vad partnern vill resten av dagen och är på extra bra humör. Vem förlorar? Jag tar gärna ett varv till om det erbjuds.

• Anonym (Susanne)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-03-02 19:25:34 följande:

Nu är jag mätt, nöjd och glad igen, och min älskare också. 
    Sen kommer vi hem och gör allt vad partnern vill resten av dagen och är på extra bra humör. Vem förlorar? Jag tar gärna ett varv till om det erbjuds.

Härligt - njut av er stund på jorden! {#emotions_dlg.flower}
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man)

Är denna kvinna du träffar singel? Hur vet du vad hennes man tycker om det? Vissa män vill man inte bli ovän med. Det kan drabba jobb, familj och hälsa. 

• Anonym (Singel)
    Anonym (Påskafton) skrev 2024-03-02 19:31:37 följande:
    Brinn i helvete ditt smutsiga jävla idiot
    Är du orolig för att jag ligger med din man? Ta det inte så hårt hjärtat. 
  • Anonym (Susanne)
    Ojdå, vilken energi!

Varför är det så jobbigt för dig?
  • Anonym (Adam)
    Anonym (Stört) skrev 2024-03-02 13:06:24 följande:
    Det du säger här är alltså att det är ok att vara otrogen så länge man kommer undan med det och att den som tycker att otrohet är fel är trångsynt.
    Är det summan av ditt inlägg?
    Med tanke på hur vanligt otrohet är så är det märkligt att ämnet är så stigmatiserat. På mitt jobb vet
     jag att 70% av alla gifta män raggat på konferenserna. Helt vanliga män som skjutsar sina barn på träningar på helgerna, som bygger på altanen på somrarna och går på regelbundna parmiddagar med sina fruar. Tror andelen män som är helt trogna sin respektive under en hel livstid är otroligt få. Förlåt om jag förstör din illusion nu.
  • Anonym (Adam)
    .. eller så ser du till att din man är tillfreds och nöjd med er relation. Då är det riskfritt att denna kvinna kommer ha en chans på honom.

Men man kan inte räkna med att otrohet inte kan uppstå i en trist och passionslös relation.
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Adam) skrev 2024-03-02 19:42:06 följande:
    Med tanke på hur vanligt otrohet är så är det märkligt att ämnet är så stigmatiserat. På mitt jobb vet
     jag att 70% av alla gifta män raggat på konferenserna. Helt vanliga män som skjutsar sina barn på träningar på helgerna, som bygger på altanen på somrarna och går på regelbundna parmiddagar med sina fruar. Tror andelen män som är helt trogna sin respektive under en hel livstid är otroligt få. Förlåt om jag förstör din illusion nu.
    Och omvänt Adam, bland mina närmaste väninnor är det bara en som eventuellt sover med händerna på täcket.

Äventyr, upplevelser, erfarenheter.
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden