• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Näsaniblöt)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-04 13:45:35 följande:
    Alltså nu hänger du inte med riktigt i matchen. Citerade dig avsiktligt 🙄 Ingen behöver därmed gissa innehållet i dina tarvliga och barnsliga personangrepp. 👍 Projiceringar eller inte är det färdigsnackat om nu här, såtillvida du inte ber 🙏 om ursäkt för ditt bedrövliga och ociviliserade beteende i tråden. 

Ha ha ha. Vad är då meningen med att anmäla ett inlägg för att få det borttaget när du själv citerat det? 

Det är inte ociviliserat att påpeka dina egna självmål, som du ju är drottning av. Det ociviliserade, och narcisstiska, är att kräva ursäkter av andra för ditt eget beteende. 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Näsaniblöt) skrev 2024-09-04 14:38:33 följande:

Ha ha ha. Vad är då meningen med att anmäla ett inlägg för att få det borttaget när du själv citerat det? 

Det är inte ociviliserat att påpeka dina egna självmål, som du ju är drottning av. Det ociviliserade, och narcisstiska, är att kräva ursäkter av andra för ditt eget beteende. 

Dina kvasianalyser är tröttsamma och saknar resonans IRL. Önskar dig allt gott och att du ges bättre saker för dig i din tillvaro än att starta och upprätthålla schismer på nätet. I?m out ur ditt tramsande. Back to topic! Vidga dina vyer och finn accept till olika perspektiv. Andas! 

Frågan din har jag redan besvarat. Läs om. Läs rätt. Ingen IQ eller EQ krävande historia. 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-09-04 14:37:21 följande:
    Du har börjat prata med dig själv nu hör jag. Gott så Solig
    Nix. Emellertid vore en verklighetsprövning otroligt intressant här. Fru kåt/Herr Kåt. Verkligen! 🤔😊
  • Anonym (Näsaniblöt)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-04 14:53:51 följande:

Dina kvasianalyser är tröttsamma och saknar resonans IRL. Önskar dig allt gott och att du ges bättre saker för dig i din tillvaro än att starta och upprätthålla schismer på nätet. I?m out ur ditt tramsande. Back to topic! Vidga dina vyer och finn accept till olika perspektiv. Andas! 

Frågan din har jag redan besvarat. Läs om. Läs rätt. Ingen IQ eller EQ krävande historia. 

Ha ha. Blir bara roligare och roligare. 

Vem är det som tvångsmässigt går in och bombar sin egen världsbild i trådar där ens åsikter är tydligt oönskade? Snävare vyer och mindre accept är svårt att finna. Lyd dina egna råd.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-09-04 07:54:31 följande:
    Slit och släng är det knappast efter över 20 år.

Jag har frågat om jag någon gång kan få leva ut den delen av min sexualitet som inte har någon motsvarighet i hans, med en annan person.

Han "skulle återkomma" och tar sen inte upp ämnet igen på ett år.
    Jag tröttnade på att vänta, och långt tidigare har vi talat om att enstaka snedligg inte är något som vi skulle vilja veta om, det får man ha på sitt eget samvete så länge man sköter det snyggt.

Jag har kommunicerat på alla sätt jag kan att jag saknar något, men även att det absolut inte är hans fel eller hans sak att lösa. Jag har även föreslagit att vi delar på oss men det vill han inte alls. Så nu löser jag mitt önskemål och accepterar att relationen kan ta slut av det.

Ser att jag uppenbarligen scrollat förbi din post. Där håller jag absolut med dig. En 20 årig aktiv relation är definitivt ingen slit och släng historia. Tvärtom. Hatten av! :) 

Du och din man smusslar inte bakom rygg utan väljer en öppen överenskommelse, på så sätt att ni ihop berört möjligheten till snedligg eller otrohet. Och att ni i så fall inget vill veta om den saken. Var och en får ha eventuella affärer vid sidan av på sitt eget samvete så länge dessa sköts diskret. Ja, vad sägs om konstruktionen? För min del opponerar jag mig inte det minsta. Ni har båda två varit ärliga mot den andre, kört med öppna kort i öppet samförstånd. Ett ömsesidigt kontrakt har skapats av er tillsammans. Hur tänker du då kring att dina önskemål (fullt förståeliga) och din vilja att leva ut din sexualitet har sprängkraft nog att avsluta relationen? 

• Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-04 15:15:01 följande:

Hur tänker du då kring att dina önskemål (fullt förståeliga) och din vilja att leva ut din sexualitet har sprängkraft nog att avsluta relationen? 

Jag tänker att jag fick uppleva saker som inte alla har gjort.
    Jag har ingen oro över att bli ensam även om jag aldrig kommer att gifta mig igen. 

Det som sker får ske.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-09-04 19:40:17 följande:
    Jag tänker att jag fick uppleva saker som inte alla har gjort.
    Jag har ingen oro över att bli ensam även om jag aldrig kommer att gifta mig igen. 

Det som sker får ske.

Tror ni är på säker mark din partner och du när ni är relativt öppna med varandra om hur göra. Hur hantera alla frestelser och attraktioner som dyker upp på under resans gång. Öppenheten gör dig till vinnaren i tråden. Baserat på de samtal ni fört innan dina erotiska äventyr. Vem vet, huruvida din partner agerat exakt i samma i sin tappning, experimenterat på sitt håll. Ni har ju en gemensam tysthetspolicy. 

Oxå för mig går att relatera till positiva aspekter i en otrohetsaffär, meningsskiljaktigheterna här i tråden till trots. Okej om något kommunicerats om öppet allra först :) 

• Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-05 19:04:56 följande:

. Baserat på de samtal ni fört innan dina erotiska äventyr. Vem vet, huruvida din partner agerat exakt i samma i sin tappning, experimenterat på sitt håll. Ni har ju en gemensam tysthetspolicy. 

Tror inte det, men för mig hade det varit uppmuntrande om han hittade ett äventyr. Han verkar mest trött numera.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-09-05 19:18:36 följande:
    Tror inte det, men för mig hade det varit uppmuntrande om han hittade ett äventyr. Han verkar mest trött numera.
    Jaha, din partner och du är i sådan fas? Resignation? Trötthet ja. Du vill att din man livas upp och får ifatt sina livsenergier? Om så ny inspiration höjer tempot. Om så med ett litet äventyr. Gissar är att ni är ett något  äldre par som unnar varandra den där gnistan som förälskelse och stark åtrå kan väcka? Medelålders par som håller troheten högst av allt kan kvickt ändra den doktrinen i en ny mognadsfas. Eller i vissheten om att människor aldrig äger varandra. Traditionellt fula uttryck för kärlek såsom svartsjuka och äganderätt (trohetslöften, äktenskapslöften) tummas på när de flesta vill se sin partner i ny energi och nöjdhet. No matter what. Om så ett avkall på parets ingångna löften och traditionella värderingar sker. En delvis ny hormonell bild hos både kvinnan och mannen tror jagspelar in., Eventuellt är jag ute och cyklar men den här bilden kommer upp. En moralpredikan handlar det definitivt inte om! 
  • Anonym (Lycklig)

God Morgon
    Hoppas att alla haft en bra sommar!
    Åter tillbaka på kontoret. Befann mig på Amalfikusten unders sommaren. Det hjälpte dock föga.
    Så hösten inledes denna vecka med en stärkande em på ett centralt placerat hotell. En underbar stärkande catch-up och fysiskt fyrverkeri med älskarinnan. Även hon har haft en synnerligen torr sommar med en make som lagt ned sin verksamhet.

Alla är nöjda och vi känner oss redo att möta hösten. 

• Anonym (sjaskig otrohetsaffär)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-09-06 08:39:44 följande:

God Morgon
    Hoppas att alla haft en bra sommar!
    Åter tillbaka på kontoret. Befann mig på Amalfikusten unders sommaren. Det hjälpte dock föga.
    Så hösten inledes denna vecka med en stärkande em på ett centralt placerat hotell. En underbar stärkande catch-up och fysiskt fyrverkeri med älskarinnan. Även hon har haft en synnerligen torr sommar med en make som lagt ned sin verksamhet.

Alla är nöjda och vi känner oss redo att möta hösten. 

Tänk att frun och barnen är så nöjda med ditt otrohetsknullande och har en så fin förebild att lära av.
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-04 14:58:09 följande:
    Nix. Emellertid vore en verklighetsprövning otroligt intressant här. Fru kåt/Herr Kåt. Verkligen! 🤔😊
    Tjata inte hål i huvudet på dig själv nu bara, det finns ett socialt liv utanför FL Solig
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-09-09 14:52:35 följande:
    Tjata inte hål i huvudet på dig själv nu bara, det finns ett socialt liv utanför FL Solig
    No worries! 😊 nya projekt.

Ett bra tag sedan du och jag munhöggs i tråden. Har du ej släppt dispyten ännu? 

Logik??? Det är ju de facto du - inte jag - som aktiverar/vill omstart i tråden. När du skriver här väntar du dig såklart responser. Varför skriver du annars en post till mitt nick?
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-09 17:53:22 följande:
    No worries! 😊 nya projekt.

Ett bra tag sedan du och jag munhöggs i tråden. Har du ej släppt dispyten ännu? 

Logik??? Det är ju de facto du - inte jag - som aktiverar/vill omstart i tråden. När du skriver här väntar du dig såklart responser. Varför skriver du annars en post till mitt nick?
    Du hugger mest dig själv i foten hela tiden. Har du hög smärtgräns Drömmer?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-09-13 10:19:15 följande:
    Du hugger mest dig själv i foten hela tiden. Har du hög smärtgräns Drömmer?
    Ta det lugnt kisen så ordnar sej det mesta. Ignorerar ditt nick/plus ett till i Positiva otrohetstråden. Bara så att du vet. Segla lugnt! Glad
  • Anonym (Lycklig)

Underbar fm på hotellet. Det har nu gått några veckor sedan sist av olika anledningar. Vi känner varandra, dörren stängs, kläderna av, in i duschen, förspel, vi vet vad vi gillar, vi teasar varandra och sen har vi tre kraftfulla rundor.
    Det är okomplicerat, det är rakt, det är rått & det finns inga hämningar.

Vi skills åt tre timmar senare.

Nu sitter jag här under eftermiddagen i ett zoom möte och är helt nollställd och tillfredsställd. Det kändes som för lång tid har passerat sedan sist.

• Anonym (Hm)

Lycklig kille älskar lägga upp sina sexnoveller i tråden. Rätt så underhållande måste jag medge. 

• Anonym (Lycklig)

En stärkande arbetsresa. Trevlig middag. En het natt. Sov 4 timmar i en varm sked. Därefter ut till flygplatsen. Vi vinkade till varandra på flygplatsen.
    Jag tog igen 4 veckors celibat på en natt. Fylld av energi nu åter på kontoret i Sthlm.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden