• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:14:43 följande:
    Win Win! Solig
    Hahaha eller inte 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Stört) skrev 2024-03-02 22:15:20 följande:
    Det är väldigt speciellt att uppmuntra någon till att skada en annan människa. Men vi är alla olika
    Man slutar aldrig förvånas. Men det är nog inte meningen att man ska förstå sig på folket heller. Lika bra kanske, tänker inte sjunka så lågt :) 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Stört) skrev 2024-03-02 22:15:20 följande:
    Det är väldigt speciellt att uppmuntra någon till att skada en annan människa. Men vi är alla olika
    Det kan jag lova dig att vi är 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 22:16:43 följande:
    Man slutar aldrig förvånas. Men det är nog inte meningen att man ska förstå sig på folket heller. Lika bra kanske, tänker inte sjunka så lågt :) 
    Visst ÄR det jobbigt ändå,?
  • Anonym (Vår)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 21:45:52 följande:

Hoppas inte du påstår att du älskar din tjej/kille allafall. Skitsnack. du lurar den . den får inte ens välja. Slösar kanske tid på någon den inte hade velat vara med om den hade vetat att du vore otrogen. 

Men jag antar att du själv hade uppskattat om han/hon var otrogen mot dig då och inte hade brytt dig / gjort en grej av det 

Håller med
  • Anonym (Vår)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 21:47:31 följande:

Klart frun är gnällig med en otrogen man. Hon märker väl av det såklart 

Det tror jag att hon gör
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:18:54 följande:
    Visst ÄR det jobbigt ändå,?
    Jobbigt? Nja det vet jag inte. Mest irriterande och hemskt gör de stackars utsatta människorna nu inte verkar ens bry er om. Men om det hade varit er själva hade det nog inte varit lika kul.
  • Anonym (Kgng)

Man borde tänka på att en del tar livet av sig pga sånt? 

• Anonym (Kgng)

Man borde inte leka så med folks känslor 

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden