• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 22:21:43 följande:
    Jobbigt? Nja det vet jag inte. Mest irriterande och hemskt gör de stackars utsatta människorna nu inte verkar ens bry er om. Men om det hade varit er själva hade det nog inte varit lika kul.
    Du skriver och kämpar på så tappert för att förändra, förbättra, göra världen god.
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:26:21 följande:
    Du skriver och kämpar på så tappert för att förändra, förbättra, göra världen god.
    Ja, det är väl bra 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 22:30:25 följande:
    Ja, det är väl bra 
    Du tror iallafall stenhårt på det du gy
  • Anonym (Vår)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 22:23:10 följande:

Man borde inte leka så med folks känslor 

Så sant
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:37:46 följande:
    Du tror iallafall stenhårt på det du gy
    Tror? du borde väl med innerst inne tycka att det är fel att leka med folks känslor 
  • Anonym (Vår)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:26:21 följande:
    Positivt det
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 22:43:36 följande:
    Tror? du borde väl med innerst inne tycka att det är fel att leka med folks känslor 
    I den bästa av världar så fungerar som du så gärna vill tro och hoppas.

Om det verkligen ÄR så i din värld så så vill jag inte röra runt i det du tror på.
  • Anonym (Vår)

Varför såra någon som man påstår sig älska

• Anonym (Singel)
    Anonym (Kgng) skrev 2024-03-02 21:47:04 följande:
    Ja du gillar väl uppmärksamheten av att mannen hellre väljer dig. Lär ju vara dåligt självförtroende bakom det där
    Det var jag som valde honom för det första. Och nej, det handlar inte om att jag har dåligt självförtroende. För det har jag verkligen inte.
    Jag är nöjd med min situation. Jag är nöjd över att träffa honom då och då och bara ha sex. De singelkillar jag träffat blir kära tillslut, de blir mer komplicerat för jag vill inte ha en relation.
    Jag är tillfredsställd med insikten om att jag kan ge honom någonting han saknar av sin fru.
    Jag bryr mig inte om han har sex med henne heller för den delen, har inte känslor för honom. Jag har valt att träffa en gift man för att jag vill. 
    Han ger mig njutning, massage, god mat och dryck, trevliga kvällar, blommor, gåvor. Han skämmer bort mig, inte för att jag har bett om det utan för att han tycker om det. Vi har det skitbra.
    Han kommer till mig för att fly sin tråkiga och stressiga vardag. Han äger en gård, hus, har företag, barn och fru. Tråkigt liv om du frågar mig, skulle aldrig vilja leva så. Jag är lycklig i min stora fina etagelägenhet för mig själv och mina katter. Varför skulle jag vilja ha en man ens? Så jag kan bli gråhårig, stressad, sämre sexliv, få städa-tvätta-diska mer? Jag har bott med mansbebisar i mitt liv och vill aldrig någonsin ha det så igen. Därför träffar jag en gift man. 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-02 22:52:23 följande:
    I den bästa av världar så fungerar som du så gärna vill tro och hoppas.

Om det verkligen ÄR så i din värld så så vill jag inte röra runt i det du tror på.

Sluta med ditt nedvärderande prat. I min värld. Klart jag fattar att det finns folk som inte tänker så, tex du. Därför ifrågasätter jag dig nu men du vägrar ju svara/förstår inte att jag ifrågasöttet dig  

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden