BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Mina gravsymtom var att jag kände mig äcklad på något konstigt sätt, inte på något eller någon eller mig själv utan bara en konstig äcklad känsla jag hade i kroppen som är sjukt svår att förklara 😅 och somnade i soffan varje kväll fram till vecka 13-14 något. Annars kände jag aldrig något mer. Så vart sjukt orolig fram till kub, var helt säker på att där inte skulle vara något levande.
hade gärna mått lite illa eller något så man slapp oroa sig så. Dock skönt nu i efterhand att man hade en sån bra graviditet 🙏
Jag har bim 2/10, ska ta graviditetstest imorgon bitti 😬👌🏼 har inga alls symtom så det känns osannolikt, men samtidigt kan det ju vara graviditet utan symtom också. Är ju tidigt om det är positivt, v 3 drygt bara. Kanske normalt att inte ha några symtom alls då.
Sjuk trötthet slog till igår och har en märklig brännande känsla i bröstvårtorna. Var så äcklad av maten igår (på tal om en allmän känsla av äckel) och åt mest bara potatis. Hade även lite stickningar i tjejmagen på morgonen. Tänkte försöka hålla mig med testandet fram till måndag. Hur ser det ut för er andra, känner ni symtom?