• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Holm94
    Snorkfrökenhär skrev 2024-09-28 10:38:34 följande:

Min graf ser ut exakt som den brukar, ligger alltid kring 36,8 efter ÄL. Känner av lite stick och värk kring livmodern ibland, har ömma bröstvårtor och det är också helt i sin ordning som jag brukar ha. Inte roligare än så, bara vänta och vänta på att närma sig BIM 😊

HOLM94 - Jag ser svaga skuggor men skulle inte våga lita på det, tyvärr kan dom testen luras. Håller tummarna för tydligare streck 🙏🏻

Väntarpå4an - Jag har kört med CB rosa ÄL-test, dom visar en smiley när dom är positiva, enkelt och tydligt! 

knyttets - Vilka symtom 😄 Låter ju helt klart misstänkt. Bra att försöka vänta med att testa tills efter helgen, kan ju visa nåt då 🙏🏻

Jaa jag får helt enkelt testa med ett annat test imorgon för säkerhetsskull. 😍 

Inte många dagar kvar tills du kan börja testa också ju. Spännande 😍

• Anonym (Myggan89)
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-28 09:20:36 följande:

Denna cykel har vi bara haft sex en gång. Första natten efter positivt ägglossningstest. Känns konstigt då vi alltid haft sex typ 3-4 ggr runt ÄL innan. Men denna gång slog tröttheten in haha 😂 men får hoppas att det räckte och vi pricka in 😅

Det räckte för mig 😅🙌 dock typ 3 dagar innan ÄL (var bortrest utan sambo vid ÄL). Flera månader tidigare har vi myst typ 3-4 ggr men det har inte tagit sig. Håller tummarna! 
  • Anonym (Myggan89)
    Holm94 skrev 2024-09-28 09:52:15 följande:

Hej alla,

har läst tråden hela tiden men skapade nu ett konto för att kunna skriva. Har BIM 2 oktober (positivt Äl test 10 september så antagligen ÄL dagen efter?). 
    Tror jag är ÄL + 10 eller 11.

Tog nu på morgonen ett test - testa tidigt med clear blue där man kan testa 6 dagar tidigare och jag får fram svaga streck på båda. Förra månaden syntes absolut ingenting när jag tog liknande test (fick mens då). Visst måste det vara något på g eller är det för tidigt att ropa hej? 😍
    Symptomen jag har är också väldigt ömmande bröst, lite mensvärk och lite ovanligt känslig för vissa lukter. Men detta är sånt jag även brukar ha innan mens också. 

Men om du hade ägglossning 11 sep är du ju inte på ÄL+10/11 idag? Och var ägglossningen då borde ju bim också varit för nån dag sen? 

Men du kan din kropp bäst såklart så rätta mig om jag har fel ❤️ lycka till!

• Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär tack jag ska kolla in dom. Känns som en bra grej med smiley eller inte. Blir tokig på att tolka dessa test 

Siripiri, kollar in även dessa, var ju bra pris nu🙏😄
  • Holm94
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-28 12:59:35 följande:

Men om du hade ägglossning 11 sep är du ju inte på ÄL+10/11 idag? Och var ägglossningen då borde ju bim också varit för nån dag sen? 

Men du kan din kropp bäst såklart så rätta mig om jag har fel ❤️ lycka till!

Haha men oj, skrivit fel! Bra att du uppmärksammade det! Jag menar att jag hade ÄL antagligen 17 september. Vet inte alls vart jag fick 10 ifrån ❤️
  • Väntarpå4an

Nu har jag beställt hem nya ägglossningstest CB digitala som visar 4a dagar. Hoppas de kan hjälpa 😅

Någon som har/tänker ta något kosttillskott för att öka chanserna? ❤️

• corvus

Hej! är det här ett positivt äl-test? tycker mig att test-strecket är pyttepyttelite svagare men vet inte hur petig man ska vara! Förra månaden fick jag aldrig ett positivt test så jag tror jag missade testa vid rätt tillfälle. 

• Siripiri
    Väntarpå4an skrev 2024-09-28 14:12:06 följande:

Nu har jag beställt hem nya ägglossningstest CB digitala som visar 4a dagar. Hoppas de kan hjälpa 😅

Någon som har/tänker ta något kosttillskott för att öka chanserna? ❤️

Här har du mitt artilleri av tillskott 😂 

Lite olika komponerade varje dag, beroende på om jag kommer ihåg att ta morgon och kväll 😎
  • Siripiri
    corvus skrev 2024-09-28 14:37:20 följande:

Hej! är det här ett positivt äl-test? tycker mig att test-strecket är pyttepyttelite svagare men vet inte hur petig man ska vara! Förra månaden fick jag aldrig ett positivt test så jag tror jag missade testa vid rätt tillfälle. 

Strecken är ju nästan lika starka, ser  lovande ut 😃
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-09-28 14:51:19 följande:
    Här har du mitt artilleri av tillskott 😂 

Lite olika komponerade varje dag, beroende på om jag kommer ihåg att ta morgon och kväll 😎
    Oh jädrar i havet😅🙏 I löv it. Är det nåt som du tar särskilt nu eller tar du det alltid? Q10 har jag förstått kan vara bra att komplettera med. 
Svar på tråden BIM Oktober 2024