BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Äl+8 idag. Kunde inte hålla mig och testade. Förstås negativt, vilket man kan tänka sig, men ändå otroligt besviken. Känner mig ändå väldigt gravid. Brännande känsla i brösten ännu och de känns stora och tunga. Oootroligt trött och hängig och allmänt illamående. Blir spännande att se vad de närmaste dagarna visar.
Tänkte göra en uppdatering om någon skulle vara intresserad haha. BIM 2/10.
Har inte hunnit köpt annat gravtest så testade med ett likadant test - testa tidigt clear blue och den visade samma sak som igår, ett svagt streck.
Fick dock en lätt ljusrosa blödning när jag var på toaletten imorse som jag är rätt säker på var en Nidblödning. Aldrig varit med om något sånt tidigare och mensen ska komma om tre dagar.
Tänker testa ett ?riktigt? test nu snart i början av veckan.
Äl+8 idag. Kunde inte hålla mig och testade. Förstås negativt, vilket man kan tänka sig, men ändå otroligt besviken. Känner mig ändå väldigt gravid. Brännande känsla i brösten ännu och de känns stora och tunga. Oootroligt trött och hängig och allmänt illamående. Blir spännande att se vad de närmaste dagarna visar.
Har inte hunnit köpt annat gravtest så testade med ett likadant test - testa tidigt clear blue och den visade samma sak som igår, ett svagt streck.
Fick dock en lätt ljusrosa blödning när jag var på toaletten imorse som jag är rätt säker på var en Nidblödning. Aldrig varit med om något sånt tidigare och mensen ska komma om tre dagar.
Men kanske den lilla blödningen 18:e var en ÄL-blödning? I så fall kan det ju vara för tidigt för att ett gravtest ska ge positivt utslag 😊 Många får ju yttepytteblödningar vid ÄL. Även om gyn såg att ÄL var på g kanske det ändå tagit kroppen lite tid att faktiskt ägglossa? Ibland lyckas det inte och så gör kroppen ett nytt försök igen lite senare. Tyvärr kan ju illamående, värk och blödningar också vara pms eller obalans i hormonerna, så det är ju jäkligt lurigt att befinna sig i den här bebisverkstaden 😅 Hoppas du får klara besked snart 😄🙏🏻
BIM OKTOBER 2024
Hej tjejer!
Nu har jag följt min kropp ett tag med temp. Premom säger att jag hade peak på mina ägglossningstester i förrgår. Kan det stämma med min temp? Någon som kan tolka?
Jag har inte lagt in positivt ägglossningstest i Nc för är osäker på om det stämmer..
Tack för att ni tar er tid och luskar i detta.. är okunnig i hur det ska se ut på en graf om ägglossning skett.