BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Mensen är här, så för er som har samma otur så ses vi i Novembertråden ❤️?????
till alla som fått ett plus eller kanske plussar senare i månaden, GRATTIS!!❤️
åh vad spännande för er!! Vi har försökt länge nu (över 1 år totalt sätt) men fick tyvärr också ett uteblivet missfall i våras som inte var ?över? förrån i juli🥺
Just nu är BIM 5/11 så då ligger vi väldigt nära varandra!
håller tummarna för er skull 🥰
Äsch, dag 26 i cykeln och mensen kom tidigt :( är ganska säker på att det är mens i alla fall. Det räknas väl som spotting just nu men det börjar alltid så så jag tvivlar på att det är implantationsblödning. Den orimliga delen av min hjärna vill ändå inte ge upp hoppet än, så jag avvaktar att uppdatera mitt resultat på listan förrän mensen dragit igång ordentligt.
Mensen är här, så för er som har samma otur så ses vi i Novembertråden ❤️?????
till alla som fått ett plus eller kanske plussar senare i månaden, GRATTIS!!❤️
04/10 - knyttets (+)
04/10 - cheryblossom (-)
04/10 - AX87
04/10 - adirf10
06/10 - anonym (L)
06/10 - Snorkfröken
09/10 - Anonym(Syskonlängtan)
10/10 - Arconia (-)
10/10 - Sandtrollet (+)
10/10 - Marie8989
åh vad spännande för er!! Vi har försökt länge nu (över 1 år totalt sätt) men fick tyvärr också ett uteblivet missfall i våras som inte var ?över? förrån i juli🥺
Just nu är BIM 5/11 så då ligger vi väldigt nära varandra!
håller tummarna för er skull 🥰
Ni som har d-vitamin boostat vid äl hur mycket har ni boostat då? Pratar vi om en tablett extra eller 5? 😅
Ni som har d-vitamin boostat vid äl hur mycket har ni boostat då? Pratar vi om en tablett extra eller 5? 😅