• Anonym (HH)

Frun har tappat sexlust

Hej
    för typ 3 år var jag otrogen och min frun fick veta detta och blev lite problem men det löste sig till slut.
    efter det min fru har fått depression och vårt sexliv har förändrat totalt från 4 eller 5 gånger per vecka har blivit max 2 gånger per månad.
    frugan säger att hon har tappat intresse för sex och att även om hon tvingas sig att ha sex det går inte hon typ stop.
    hon vill gärna ha sexlust tillbaka men hon vet inte hur?
    är det någon som har haft samma upplevelse som kan hjälpa oss.
    min fru tar tabletter mot depression.
    tack för hjälpen.

• Svar på tråden Frun har tappat sexlust
  • Anonym (S)
    Anonym (Ok) skrev 2024-11-08 11:34:41 följande:
    Får frun tillbaka sexlusten då?
    Det är lönlöst för TS att hoppas,, hon kommer ändå aldrig få tillbaka lusten,,,
  • Anonym (Vad förväntade du dig?)

Vad förväntade du dig skulle hända? Att hon tänder på att du stoppar lammen i andra kvinnor?

Förstår att hon finner dig avtändande. Det är priset man får betala, men det visste du väl om redan innan du låg med andra kvinnor? 

Det enda som kan lösa detta är att ni båda ligger vid sidan om. Det är kört för dig.

• Anonym (Vad förväntade du dig?)
    Dardi007 skrev 2024-11-08 01:34:08 följande:
    Även riktiga män kan vara otrogen ibland. Det bero på situationen man hamnar på 
    Nej du är en falsk man. En ynkrygg. 

En riktig man är ärlig och har självdisciplin. Han skadar dessutom inte dem han påstår sig älska. Bara för att jag ser andra snygga killar betyder inte att jag kommer hoppa i säng med dem.

Till och med på fyllan när min man inte var med och en annan snygg man plötsligt från ingenstans greppade tag om mina lår på ett sätt som gjorde mig helt pirrig där nere, så var jag inte otrogen mot honom. Tackade nej och berättade att jag är upptagen till mannen som tafsade, sa även åt honom att inte ta på mig mer. Det var bara en av många situationer som jag absolut hade kunnat vara otrogen på, men av respekt och kärlek för min partner så sa jag ifrån.

Olika kollegor har varit intresserade och vissa har till och med velat lämna sin partner eller gå bakom sin partners rygg med mig. Dock är jag helt fel person att fråga. Har självklart tackat nej till dessa inviter. 

Varför kan inte ni otrogna hålla er till andra otrogna? Så kan vi lojala få vara med andra lojala personer. Det hade gynnat alla! Lika leker bäst som man brukar säga.
  • New  Dawn
    Anonym (Yill) skrev 2024-11-08 03:40:45 följande:

Din fru har ingen självrespekt, men tyvärr fattar hon inte det. Hon borde lämna dig, men det förstår hon inte. Dock har hennes kropp förstått det och det yttrar sig i minskad sexlust.

Om du är en riktig man så tar du ansvar för dina handlingar och lämnar henne. 

Skål
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn

Era sexproblem har du planterat, och det är även du som äger problemen. 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Mini)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-06 09:14:49 följande:
    Har gett henne det alternativet men hon sa aldrig i livet, hon sa jag älskar dig och kan inte se mig med en annan man än du.
    Om du bryr dig om henne så släpper du henne fri. Då kan hon träffa någon som är bra för henne istället. Tror du inte att hon på lång sikt hellre är med någon som inte bedrar och sviker henne? Då skulle hon ha sin sexlust kvar. Och inte längre behöva medicin mot depression, för det är det du som har orsakat.
  • Anonym (raka rör)

1. Ingen normal person blir kåt av att bli ratad och sviken av sin partner.

2. Depression minskar lust.

3. Antidepp-piller tar bort sexlusten för många de också.

Spådom: Hon kommer inte att bli kåt igen förrän du har valsat ut ur hennes liv och hon kan sluta med pillerna och bli störtkär i en annan man.

• Anonym (HH)
    Anonym (S) skrev 2024-11-07 22:39:40 följande:

Det är kört med sex för din del med frun, har aldrig hört talas om att en kvinna fått tillbaka lusten,,,du har att välja:1. knulla vis sidan av, 2 skilja dig3, acceptera att du inte får ligga ( det kommer minska till noll ) det tar 10 år av frustration, känsla av avvisande, och melankoli,, sen går det över,,!

Jag är medveten att jag har gjort fel och det var bara en gång, detta betyder inte att det är kört för oss.
    jag är inte den första och inte den sista, har bett om förlåtelse och kämpar mycket för att hjälpa henne att går ur sin depressio.
  • Anonym (HH)
    New Dawn skrev 2024-11-08 20:09:08 följande:
    Skål
    Varför har hon inte självrespekt för sig skälv?
    jag har gjort fel detta betyder inte att hon måste lämna mig, varför ska vår barnen blir drabbade, är det inte bättre för oss att kämpa och kunna rätta det felet som jag har gjort.
  • Anonym (HH)
    Anonym (O) skrev 2024-11-08 01:30:37 följande:

Hade inte heller känt attraktion till en man som är illojal och inte kan hålla kuken i styr. Blir bara attraherad av riktiga män.

Om jag fattar dig rätt så om en man blir otrogen en gång då finns inga förlåtelse?
Svar på tråden Frun har tappat sexlust