Anonym (Ii) skrev 2015-10-27 00:26:14 följande:
Hyfsat matt? Vad gör du då i denna tråd? I ett diskussionsforum?
Kom med förslag åtminstone; HUR vi ska lösa detta dilemma. För det är ett dilemma och inget lyxigt sådant.
Flyktingkramare söker endast "likes" men inte en enda gång har jag läst något vettigt förslag komma från er. Endast trams, som inte har med ämnet att göra.
Ang tabletter, ärligt, jag kommer nog få börja snart med benzo eller dylikt, men tro mig när jag säger att det kommer du också behöva göra inom kort. Likes på Facebook håller inte i längden när det kommer till den bekvämlighet och levnadsstandard man är uppväxt med rycks bort och ersätts med en levnadsstandard vi trodde endast existerade utanför Sverige, tänk typ Ryssland och/eller Polen.
Men verkligheten kommer komma ikapp för dig med snart. Jag är i alla fall förberedd.
Verkligheten är redan ikapp i Hermodsdal, Rosengård, Nydala, Lindängen, Gullvik, Seved, Sofielund, Nobel, Möllan, delar av Sorgenfri, Holma, Kroksbäck,en del av Värnhem och sist men absolut inte minst Arlöv, förstår du. Segevång närmar sig. Allt det här är områden i och i utkanten av Malmö Det är därför de vill förstöra resten av landet också för att de tycker att det funkar så jäkla bra där de själva bor.