BF Oktober 2025
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej!
Gravid här med mitt andra barn. Tror jag är i v. 7+3, men får veta exakt nästa vecka när jag går på tidigt ultraljud. I så fall är bf 4/10!
Till skillnad från förra graviditeten så är jag såååå otroligt trött, har aldrig varit med om något liknande. Somnar med sonen kl 19:30 varje kväll haha. Konstant illamående, men så länge jag äter varannan timme är det lugnt. Bara väntar och längtar tills första trimestern är över och man kan andas ut lite.
Kul att få hänga med er alla dom här kommande månaderna!
Någon som gjort VUL än i typ vecka 8? Är så himla nervös. Det här är första graviditeten och vi har försökt i 8 månader. Är över 30 och känner bara oro just nu.
Någon som gjort VUL än i typ vecka 8? Är så himla nervös. Det här är första graviditeten och vi har försökt i 8 månader. Är över 30 och känner bara oro just nu.
Hej, får jag hoppa in här?
Testade positivt för några dagar sen så är beräknad 30/10.
Har två barn sedan innan
Hur sover ni så här i början?
Sedan i fredags har jag vaknat 3.30-4.tidigt men ändå överkomligt.
Men idag vaknade jag kl 02 och kan jävlar inte somna om. Klarvaken, som att klockan är 7-8 på morgon 😭
Jag verkar redan öva inför nattvak 😂
Sover bra på nätterna men vaknar vid 06.30 och är Skit trött men kan inte somna om (dom nu när barnen är sjuk) så går runt dyng trött på dagarna