• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Nueslyn
    Väntarpå4an skrev 2025-02-12 09:04:10 följande:
    Ibland vänder livet helt enkelt ❤️❤️
    Jag har fortsatt att ta stickor för att se att de ökar. Kommer ta veckan ut iaf. Jag har bim imorgon. Funderar på att köpa sånt digitalt som visar veckor också för att se att det slår över till 2-3 

det finns en tabell med de digitala som jag tycker va bra att gå efter så jag tycker dom är bättre än att analysera styrkan på strecket. Men testade också med vanliga stickor fram till igår för att se så dom ökade fint vilket dom gjorde. Var mer stress att plussa innan bim än vad jag hade räknat med 😅

• Salamandern61

Hej! Hoppar in här då jag plussade förra veckan och är nu enligt Natural Cycles 4+3 med BF den 19 okt.☺️ Hade ett missfall i december så hoppas verkligen detta går vägen. Har än så länge inga direkta symptom förutom lite lätt ömma bröst, svaga stickningar vid höger äggstock samt att jag kissar mer än vanligt. Dagen efter jag plussat (alltså äl+11) var jag sjukt illamående och kunde knappt jobba, men sen försvann det bara spårlöst dagen efter? någon som varit med om liknande? 

• Lilloppan

Jag känner mig så nervös och orolig i kroppen! Har ett barn sedan tidigare och i den graviditeten mådde jag verkligen piss i början, kräktes innan BIM, hade väldigt ont i brösten, mycket växtvärk. Ja extra allt vad gällde symptomen, tidigt tidigt. Denna gången har jag lite molande känsla i magen, det är allt och jag kan inte sluta inbilla mig att det är pga att graviditeten inte utvecklar sig. Är i slutet av vecka 5 så väldigt tidigt ännu 

Någon som har barn sedan tidigare som upplevt eller upplever samma sak? 

• Väntarpå4an
    Nueslyn skrev 2025-02-12 11:35:25 följande:

det finns en tabell med de digitala som jag tycker va bra att gå efter så jag tycker dom är bättre än att analysera styrkan på strecket. Men testade också med vanliga stickor fram till igår för att se så dom ökade fint vilket dom gjorde. Var mer stress att plussa innan bim än vad jag hade räknat med 😅

Följde den med i testet? Får nog ta en sån då 😊
    Haha ja det är en sjuk stress det där med testandet
  • Nueslyn
    Väntarpå4an skrev 2025-02-12 21:36:20 följande:
    Följde den med i testet? Får nog ta en sån då 😊
    Haha ja det är en sjuk stress det där med testandet

Det tror jag inte utan jag hittade denna på engelska, jag tänker att det bör vara likadant test. 

• Väntarpå4an
    Nueslyn skrev 2025-02-12 21:59:12 följande:

Det tror jag inte utan jag hittade denna på engelska, jag tänker att det bör vara likadant test. 

Åh så bra, tack 🥰
  • Väntarpå4an
    Hej, 
    Glad alla hjärtans dag allihopa ❤️
    Jag är på bim+1 idag. Jag blir lite nojig av styckan på teststrecket. Är det någon med erfarenhet av dessa test som vet om det bör vara starkare redan? (Easy@home). 

Har följt stegringen och den ser ut såhär.

• Mimmimuh
    Väntarpå4an skrev 2025-02-14 06:36:50 följande:
    Hej, 
    Jag är på bim+1 idag. Jag blir lite nojig av styckan på teststrecket. Är det någon med erfarenhet av dessa test som vet om det bör vara starkare redan? (Easy@home). 

Jag tycker det ser fint ut i stegringen och hade inte oroat mig då de för varje dag ser lite starkare ut Glad
  • Mirrorball
    Väntarpå4an skrev 2025-02-14 06:36:50 följande:
    Hej, 

Mina var svaga länge men sedan körde jag digitalt där jag först hade 1-2v, sedan 2-3v och till sist 3+!
Svar på tråden BF Oktober 2025