Nervernautanpå skrev 2025-04-02 20:34:37 följande:
Tror jag håller på att flippa bara för att detta är första gången under alla gånger, alla år vi försökt, som det ens varit spännande på testdagen. Jag har alltid fått mens innan. Inga småblödningar. Denna gång är det annorlunda.
Progrestron är verkligen inte kul för magen. Haft ont i magen sen första dagen. Jag har varit extremt trött också, sovit en och en halv timme på soffan varje dag efter jobbet. Hoppas du mår bättre nu!
Jag fick lite lite brunaktigt blod på papperet två gånger idag. Sen har jag inte blött mer. Vet inte vad det betyder, men imorgon får jag veta. Jag tänker testa. Det får bära eller brista, men att inte veta gör mig galen.
Ja det har av någon anledning känts annorlunda för mig också denna gången och kanske har det varit en bidragande faktor till att det känts mer avslappnat och roligt denna gången. Att jag undermedvetet liksom känt "nu! Nu äntligen händer det!"? Det är ju fint på ett sätt att åtminstone ha fått uppleva det men om det ändå slutar med ett negativt test vet jag inte vad jag gör 🙈 Usch.
Jadå jag mådde bättre direkt efteråt men det var hemskt. Det var liksom inte "magsjukeont" utan som att det skar i magen på något vis. Nej progesteron är ingen hit.
Trötthet är jobbigt, det påverkar ju liksom allt.
Ja såklart ska du testa och jag hoppas verkligen att det går vägen nu!! Det låter ju ändå lovande med att det inte varit "värre" blödningar än så.