• cloudberry79

Riktigt OVANLIGA namn i er släkt?

Har ni några riktigt, riktigt ovanliga namn i er släkt (alltså bakåt i ledet, inte era egna barns namn) som kommit upp i diskussionerna om ert eget barns namn? Min gammelmorfar hette VITALIS och det var ju rätt.. udda men ändå roligt. Dock fick sonen heta Leif VIDAR, så han har namnsdag idag!

LFG WOTLK
  • Svar på tråden Riktigt OVANLIGA namn i er släkt?
  • MsFry
    Kine skrev 2015-08-29 10:46:55 följande:

Du vet att du har skrivit det tre gånger redan.....

Du vet att det är mycket underligt beteende att kolla hur många gånger någon har postat inlägg i ett forum va?
  • Kine
    MsFry skrev 2015-09-13 18:33:22 följande:

Du vet att det är mycket underligt beteende att kolla hur många gånger någon har postat inlägg i ett forum va?

Aldrig hört talas om visa endast? Inte ett dugg underligt att klicka på visa endast.
  • MsFry
    Kine skrev 2015-09-13 18:36:53 följande:

Aldrig hört talas om visa endast? Inte ett dugg underligt att klicka på visa endast.

Jag frågade inte hur du gjorde, jag påtalade att det är en rätt underlig grej att göra. Typiskt jätteunderlig till och med.
  • Kine
    MsFry skrev 2015-09-13 18:38:57 följande:

Jag frågade inte hur du gjorde, jag påtalade att det är en rätt underlig grej att göra. Typiskt jätteunderlig till och med.

Nej, det är inte underligt. Folk gör det hela tiden på fl.
  • Kine
    MsFry skrev 2015-09-13 18:38:57 följande:

Går man igenom en hel tråd så ser man om personer postar samma inlägg flera gånger.... ingen underligt.
  • Leonie88

Min farfar hette Valerius i förnamn, min ena farbror heter Viljo.

Sen heter jag Leonie och dottern Thelise.

• MrsÄpple

Min kompis farfar, i den kullen var dom 11 barn. Barn 9 & 10 var tvillingar och dom hette Nino och Tino båda var pojkar

• fluu
    MsFry skrev 2015-09-13 18:31:28 följande:
    I min släkt förekom namnen Axelina, Isidora, Helvy och Mebel bland kvinnorna för ett hundratal år sedan. Inget av dem har dock varit aktuellt för nuvarande generationer men jag tycker att de är rätt fina ändå.
    Axelina är så kavat och coolt! Gillar själv Axelia.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Riktigt OVANLIGA namn i er släkt?