• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Senap
    TrasDockanLer skrev 2009-01-04 17:10:04 följande:
    Bara läst TS. Om han skulle bli bög sen så är han de redan... Inget man blir utav att få en leksaksspis i julklapp. Vilka kokar är de som är bäst i världen på att laga mat om inte män. Och hur många av dem är bögar???
    Allihopa
    My sugar is raw
  • EXPOSED

Jupp, det ät total gayvarning på en spis till en grabb, total.

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Ekorrfamiljen
    Bara läst TS.Om han skulle bli bög sen så är han de redan...Inget man blir utav att få en leksaksspis i julklapp. Vilka kokar är de som är bäst i världen på att laga mat om inte män. Och hur många av dem är bögar???
    Hur många av stjärnkockarna är INTE bögar? Kan du svara på det, va va???
    The confused squirrel strikes again...
  • xxmeyaxx
    Bara läst TS.Om han skulle bli bög sen så är han de redan...Inget man blir utav att få en leksaksspis i julklapp. Vilka kokar är de som är bäst i världen på att laga mat om inte män. Och hur många av dem är bögar???
    Hallå? Det är ju bara att TITTA på dom så ser man att de är bögar.
    En tanke. En dröm. En verklighet.
  • Rigmor Mortis

Bara läst TS. Om han skulle bli bög sen så är han de redan... Inget man blir utav att få en leksaksspis i julklapp. Vilka kokar är de som är bäst i världen på att laga mat om inte män. Och hur många av dem är bögar???
    Jamen allihop förstås. Ta en sak som Iron Chef - det låter ju som en bögporrtidning!
    Där står de, de hårda grabbarna, och smakar på bratwurst. Gay gay GAY!
  • Dorian Ertymexx

Vipera skrev 2009-01-04 17:07:28 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2009-01-03 18:12:19 följande:
    Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte!
    Påven gråter för dig och för dina barn. ;)
  • Vipera

Nu var det hustrun som skrev på min inloggning igen men det är helt OK vi har samma strävan
    Påven är ju ingen personlig vän så jag förstår inte hans strävan och ångest, stackars man, han hade kanske velat ha en egen spis som liten? Då hade han antingen sluppit ångesten han bär eller haft en sundare syn på tillvaron iaf...

Vipera skrev:
    Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte!
    Dorian Ertymexx skrev:
    Påven gråter för dig och för dina barn. ;)

• Dorian Ertymexx

Vipera skrev 2009-01-05 08:15:08 följande:

Nu var det hustrun som skrev på min inloggning igen men det är helt OK vi har samma strävan Påven är ju ingen personlig vän så jag förstår inte hans strävan och ångest, stackars man, han hade kanske velat ha en egen spis som liten? Då hade han antingen sluppit ångesten han bär eller haft en sundare syn på tillvaron iaf...Vipera skrev:Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte!Dorian Ertymexx skrev:Påven gråter för dig och för dina barn. ;)
    Han hade sluppit mer än ångesten, med tanke på när och var han växte upp... På den tiden skickade man små gossar med smak för sådant till fina små läger, varifrån få kom tillbaka. :/
  • Senap
    Vipera skrev 2009-01-05 08:15:08 följande:
    Nu var det hustrun som skrev på min inloggning igen men det är helt OK vi har samma strävan Påven är ju ingen personlig vän så jag förstår inte hans strävan och ångest, stackars man, han hade kanske velat ha en egen spis som liten? Då hade han antingen sluppit ångesten han bär eller haft en sundare syn på tillvaron iaf... Vipera skrev: Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte! Dorian Ertymexx skrev: Påven gråter för dig och för dina barn. ;)
    Pfffft! Det är ju allmänt känt att katolska präster gillar stjärtgossar så påven har nog det han behöver...
    My sugar is raw
  • Dorian Ertymexx

Shoegirl skrev 2009-01-05 08:45:47 följande:

Pfffft! Det är ju allmänt känt att katolska präster gillar stjärtgossar så påven har nog det han behöver...
    Kul anekdot i sammanhanget - Det fanns ett rum man gärna visade i turistrundor i Vatikanen, en gammal påves kammare som var vackert målad i taket med små fina keruber. Tills någon luskade fram att dessa keruber var målade efter nämnda påves små älskare... Inga fler besök till det rummet sen. ;)
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?