• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Velour

Min fjolla på fyra år är det ingen tvekan om!
    Har en spis kombinerat med tvättställ, rosa och glittrig rockring, älskar att sätta på makeup på sin mormor, är intresserad av all smink öht, petar mycket på sina lockar, vill jobba som sminkör alt. frisör som vuxen, har provat kjol nån gång, lägger märke till smådetaljer som t.ex. om man bär läppstift, har klippt sig, lagt på nagellack och sånt som RIKTIGA män inte lägger märke till och sist men inte minst: Gillar faktiskt Teletubbies!

Fjolla så det skriker om det

• zazla

Hej, jag har inte tittat in i tråden på ett tag, hur gick det? Fick han en spis? Blev han bög?

• Vipera

Idag köpte jag ett dockhus till lillgrabben! Spis, diskställ, rosa kläder och rosa vagn hade han innan så nu börjar det likna något i ekorrnästet

• Dorian Ertymexx

Vipera skrev 2009-01-03 15:35:45 följande:

Idag köpte jag ett dockhus till lillgrabben! Spis, diskställ, rosa kläder och rosa vagn hade han innan så nu börjar det likna något i ekorrnästet
    Inga barnbarn för dig alltså. Tssk tssk, påven hade rätt, det är mänsklighetens undergång! ;)
  • xxmeyaxx
    zazla skrev 2009-01-02 21:09:08 följande:
    Hej, jag har inte tittat in i tråden på ett tag, hur gick det? Fick han en spis? Blev han bög?
    Han gråter som en tjej. Leker med sina kastruller. Lagar mat..
    Och borstar håret hela tiden
    En tanke. En dröm. En verklighet.
  • zazla

xxmeyaxx skrev 2009-01-04 15:56:39 följande:

Han gråter som en tjej. Leker med sina kastruller. Lagar mat.. Och borstar håret hela tiden
    Ja säg inte att jag inte varnade dig!
  • xxmeyaxx
    zazla skrev 2009-01-04 17:03:23 följande:
    xxmeyaxx skrev 2009-01-04 15:56:39 följande: Ja säg inte att jag inte varnade dig!
    Jo..
    En tanke. En dröm. En verklighet.
  • Vipera

Dorian Ertymexx skrev 2009-01-03 18:12:19 följande:

Vipera skrev 2009-01-03 15:35:45 följande:
    Inga barnbarn för dig alltså. Tssk tssk, påven hade rätt, det är mänsklighetens undergång! ;)
    Nej, med tanke på att äldste sonen har en lättare släng av typ Aspergers och är nästintill asocial och yngste sonen blir drag queen så lär det inte bli så många biologiska barnbarn i det här huset inte!
  • TrasDockanLer

Bara läst TS.

Om han skulle bli bög sen så är han de redan...
    Inget man blir utav att få en leksaksspis i julklapp. Vilka kokar är de som är bäst i världen på att laga mat om inte män. Och hur många av dem är bögar???

*~*Heike är mitt allt*~*
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?