• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Ekorrfamiljen
    konkelbär skrev 2009-02-22 20:44:32 följande:
    "Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?"Blir era karlar bögar om de står vid spisen och lagar mat?
    Min man lagar mat = Min man är bög!
    The confused squirrel strikes again...
  • Eilenna 83

Ekorrfamiljen skrev 2009-02-22 22:08:20 följande:

Min man lagar mat = Min man är bög!
    Ha ha.... Det måste min oxå vara då ju.... Han är grym på matlagning... ha ha ha
  • Hedebris

japp. självkart blir han bög! min man blev bög såfort vi gifte oss och fick stå mycket i köket.

min son är bög (han är 1) märker hur han kollar på bebispojkarna på våra fl-träffar...

• Ekorrfamiljen
    Eilenna 83 skrev 2009-02-22 22:12:12 följande:
    Ekorrfamiljen skrev 2009-02-22 22:08:20 följande: Ha ha.... Det måste min oxå vara då ju.... Han är grym på matlagning... ha ha ha
    Ja absolut, där finns ingen tvekan. En man som är duktig på matlagning är solklart gay!
    The confused squirrel strikes again...
  • Iia

Nej! Sonen fick en röd spis i julklapp...och kastruller...och annat tillbehör. Vi har gjort vår son till bög...Eller?
    Antar att de rosa skorna och prinsessklänningen som han ständigt snor från storasyster var ett tecken att det var på väg åt skogen redan innan...

• Zvartaliljan

Fy nej absolut inte!! En pojke hör inte hemma i köket! Vad tänker du med egentligen?? Stackaren kommer ju få skador för livet o bli superbög!!! Kommer du kunna leva med det??
    Jag har nog gjort min dotter lesbisk för hennes favorittröja är BLÅ/GRÖN med DINOSAURIER på Förvånad Måste få ut den härifrån...vet inte vad för hjärnsläpp jag hade när jag köpte den, hoppas hon inte blivit permanent skadad Gråter

• xxmeyaxx
    Iia skrev 2009-02-22 22:14:48 följande:
    Nej! Sonen fick en röd spis i julklapp...och kastruller...och annat tillbehör. Vi har gjort vår son till bög...Eller?Antar att de rosa skorna och prinsessklänningen som han ständigt snor från storasyster var ett tecken att det var på väg åt skogen redan innan...
    som socialstyrelsen rapport säger
    "Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej."
    « Feel the magic of Meya »
  • Iia

Ekorrfamiljen & Shoegirl:

Min son kan bidra till dragshow, dansar som en gud och har fräckare höftrörelser än Ricky Martin !

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?