• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Jazza

Liam05 och Milton08 skrev 2008-12-10 11:36:18 följande:

Då borde min son bli bög eftersom han vill ha en Rosa pulka. Varför ska han inte få det om han tycker att rosa är en fin färg..!? Kan vi tjejer tycka om Grön å svart å blå, så kan väll killar få tycka om Rosa..
    Då skall det vara ljusgrönt, svart med glitter eller bebiblå...
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:31:32 följande:

men usch! sådana där ord får du inte säga..  mage.
    Dagsens sanning.... men du måste se till att han blir knubbig.. ingen litar på en smal kock
  • primusbarn

Min man lagar mat varannan dag! Nu blir jag riktigt orolig, hur kan jag ha varit så blind?
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:33:22 följande:
    jag tror nog att han redan vet. du vet, homosexualitet är ju också ärftligt..
  • lovemyboys
    flingflong skrev 2008-12-10 11:36:06 följande:
    Pssst, titta vart tråden ligger...
    Attans, det missade jag.....men jag blev heller inte förvånad över frågan,för jag tror verkligen att det finns folk som fungerar såhär....men,men........känner mej blåst.....
  • jenny b

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:38:40 följande:

se och hör är också bra.
    ja, alla tidningar med glansigt papper är bra...

de andra är ljugarblaskor!
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 11:39:43 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:31:32 följande: Dagsens sanning.... men du måste se till att han blir knubbig.. ingen litar på en smal kock
    Va? Ska han bli bög OCH tjock? Vad har min son gjort dig?
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Jazza

primusbarn skrev 2008-12-10 11:40:05 följande:

Min man lagar mat varannan dag! Nu blir jag riktigt orolig, hur kan jag ha varit så blind?
    Se mitt inlägg om vägen till kvinnans hjärta (läs:murra)*pekar lite uppåt* han vill bara ligga med dig, jag tror inte det är någon fara... så länge han inte gillar tjejfärger och discomusik
  • FreeForAll

Hade det varit meningen att män skulle stå vid spisen så hade de fått mindre fötter!!!

Förstår inte hur du kan ens tänka dig tanken att ge din son en spis.

En grill däremot, det skulle kunna vara ok.

• xxmeyaxx
    primusbarn skrev 2008-12-10 11:40:05 följande:
    För höga krav på din karl antar jag? Tvinga honom att gå ut och supa med grabbarna lite.
    Då rättar det nog till sig.
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:41:15 följande:

Va? Ska han bli bög OCH tjock? Vad har min son gjort dig?
    Nej nej... jag vill ju bara att han skall få goda utsikter till mycket sex.... Vill honom så väl
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?