• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Jazza
    Lingonflickan skrev 2008-12-10 13:25:47 följande:
    Ja, titta bara på Katie Holmes, där var det inte snack om bedövning och skrika fick hon INTE göra, way to go Tom Cruise!Tompa Gräddrompa is da shit!
  • Fridolino

tråkigt skämt.... för det är väl ett skämt?

• xxmeyaxx
    Silverkatten06 skrev 2008-12-10 13:25:07 följande:
    Neeeeeeej! Vad har jag gjort? Köpte en spis till sonen när han fyllde 2, ingen berättade för mig att han blir bög av det! Det är ju typ det värsta som kan hända.
    Jag vet. Jag hade turen att få veta det före jag köpte en.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • fililo

Ylva Helmersson skrev 2008-12-10 13:26:38 följande:

Nej det är ju TS jobbarkompisar som tror det. Som den kloka människa TS är frågar hon på FL först!
    hahahahahhahahahahahah
  • Kajsan
    JackAnneli skrev 2008-12-10 13:28:02 följande:
    Han kan nog bli bög ändå. Med eller utan spis
    Usch säg inte så, då finns det ju INGEN anledning att inte köpa spisen
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Silverkatten06
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:28:25 följande:
    Jag vet. Jag hade turen att få veta det före jag köpte en.
    Men vad ska jag göra nu? Sonen har ju lekt med spisen nästintill dagligen i flera månader. Tror ni han märker om jag slänger den när han sover?
  • Lingonflickan

Fridolino skrev 2008-12-10 13:28:13 följande:

tråkigt skämt.... för det är väl ett skämt?
    Vaddå tråkigt???
  • FreeForAll

Ylva Helmersson skrev 2008-12-10 13:24:18 följande:

Du kan nog lugnt köpa en spis till honom, OM du ser till att han inte har kontakt med några män nu eller någonsin i sitt liv. För hur kan han bli bög om han aldrig träffar någon att böga med?
    det ligger något i det du säger faktiskt...nu ska det bli slut på bögeriet!
  • xxmeyaxx
    hunybany skrev 2008-12-10 13:25:18 följande:
    Men herregud!Tror du helt allvarligt att man blir bög för att man får en spis julklapp??Man blir inte bög bara för att man får något :SJag och mina systrar ville gärna ha en bilbana i julklapp när vi var små, och det fick vi. Inte fan är vi lesbiska för det! Alla har pojkvän :POch du vågar inte låta din kille laga mat vid spisen eller? för det är ju tydligen en tjej grej? Han kanske lämnar dig för en kille då!
    Bara för att man har pojkvän så betyder det inte är man är lite homo
    Du, kolla efter vart tråden ligger.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?