• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Pelargonen

Jag tror han som vuxen blir kock om han får spisen i alla fall. Sen om han gillar cocks eller inte återstår ju att se.

• vampyria2
    Simpan skrev 2008-12-23 23:22:57 följande:
    spis min då? som ska få en dockvagn
    Såna som dig borde inte få vara föräldrar, om alla var som dig så skulle männskligheten dö ut för alla skulle bli homosexuella. Du skulle säkert ge lego till din dotter också    
  • xxmeyaxx
    LaFontaine skrev 2008-12-23 23:19:45 följande:
    Jag lovar dig - redan på juldagens morgon kommer han presentera sin nya kille för dig...Kom inte och säg att jag inte varnat dig!
    får se vem av pojkarna han plockar hem från dagis.
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • Simpan

ja jag vet usch skäms på mig, vilken dålig mamma jag är... Men jag valde en blå vagn? Är det okej då? Eller är det kört ändå? Han kanske kan köra runt bilar i vagnen

• Mandi74

Min son firar 1 år som bög i morron, han fick en spis förra julen.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Pelargonen

Simpan skrev 2008-12-23 23:22:57 följande:

spis min då? som ska få en dockvagn
    Misshandel! *ringer jouren hos soc*
  • xxmeyaxx
    Mandi74 skrev 2008-12-23 23:25:56 följande:
    Min son firar 1 år som bög i morron, han fick en spis förra julen.
    hur har det året varit?
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • plommon

Hi hi hi. Svaret är: Man kan alltid hoppas...
    Kan inte vänta tills min son är tillräckligt gammal...

• Mandi74
    xxmeyaxx skrev 2008-12-23 23:26:52 följande:
    hur har det året varit?
    Oj, vad kan jag säga.. han har lärt sig sminka sig, han har fått längre hår och så har han ett tjejigt skrik. Men vi dömmer honom inte..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?