• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Prinsessan Zelda
    Shoegirl skrev 2008-12-14 19:19:58 följande:
    Jupp. Han kommer bli bög *vet* och allt är ditt fel.
    ja, jag får stå för det jag gjort.........
  • Ekorrfamiljen
    Svar på #630
    Ja, du förstår!! La Vendel är ju ett riktigt divanamn! *stolt*

Samuel.. Hmm, nu får vi fundera lite.. Kan man göra om det till Emanuelle kanske?
    Alla goda ting är 3, men jag vill gärna ha ett 4:e barn ändå!
  • Knasis

Prinsessan Zelda skrev 2008-12-14 19:18:59 följande:

ojojojoj..... min son har en spis, matredskap, städredskap som mopp, kvast osv. En barnvagn och han var lucia på dagis. jag tror jag fördärvat honom helt.............. eller inte ..................................................
    .............................................
    Ja, det skulle du tänkt på LIIIIIIIIIIIITE tidigare!!
  • Ekorrfamiljen
    puss skrev 2008-12-14 19:27:43 följande:
    min granne hade en spis, och hon blev inte bög!
    Vet du vad hon fantiserar om i hemlighet då?
    Alla goda ting är 3, men jag vill gärna ha ett 4:e barn ändå!
  • Senap
    Svar på #634
    Äh. Tjejer ska ju vara vid spisen.

Eller... Hur vet du förresten att din granne alltid varit en hon? Va? Va?
    My sugar is raw
  • xxmeyaxx
    socute skrev 2008-12-12 14:45:36 följande:
    Men endå ... Ts låter VÄÄÄLDIGT allvarligt..
    Jag är bra på att vara sarkastisk..
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx

eller.. är jag?

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx
    JeanneDArc skrev 2008-12-12 15:17:29 följande:
    Då hade väl människan inte lagt tråden under sandlådan heller? tror snarare du ska tolka det som att hon har sett att vissa verkligen resonerar på det viset och därför bestämde sig för att göra lite narr av dem här under. fast kanske borde hon ha använt 25 smileysar för att få fram budskapet på fl.
    Ja, just ja. Det glömde jag ju.. oh.

Jag får göra det nu istället.

• xxmeyaxx
    LaFontaine skrev 2008-12-14 19:05:49 följande:
    Alltså ts, nu får du se till att vara lite taktisk! Vad tusan ska du med en matlagande bögson till? Vilken nytta ger han dig? Nej du, utrusta sonen med ett verktygsset eller ett elektikerset. Då får du, förutom en riktigt manlig son, också en son du kan ha nytta av. Vet du vilken timpenning elektriker tar?*Himlar med ögonen åt Meyas okunskap*
    Hmm, det ligger något i det..
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?