Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Anki85: Precis o vill inte han åka med ner så tar jag med mig nga tjejkompisar ner ist.. :P
Lizzyzz: Bussresa ner? Iaf kanske första gången för att kolla lite hur det ser ut? Vi har bussresor ungefär 1 ggn/månad härifrån, vart bor du? Vad jag vet går det bussar från Uppsala med och Helsingborg, så möjligheter att åka ner finns det.. Kolla med de lokala långfärdsbussbolagen..
Helena85: Vilket drömläge att behöva åka in på fl då.. :) Du slipper ju oroa dig för att hon inte har det bra.. :)
Ja jag kan tänka mig att det går åt lite kläder åt 5 barn.. Eller 4 men du måste ju ha lite nytt åt kommande med ju. ;)
kollade igenom bebiskläderna idag, slängde en hel hög (ingen liten hög, fick plats i en sopsäck)
det var iof inget fel på kläderna, de var lite söndertvättade och vissa var missfärgade, några hade fläckar som inte gick bort (typ bananfläckar)
men inga hål i eller något sådant.
men inget jag ville sätta på kommande barn eller ge bort.
kikade och plockade undan de neutrala kläderna, men det verkar som jag får köpa nytt om det blir en pojk.
tjejkläderna har jag dubbelt av '
fy vilken värme det är. är så kvavt att man svettas fast jag har alla fönster och dörrar öppna plus takfläkten snurrar dygnet runt!
hoppas på lite åska som kan klara luften lite.
Jaha fanns det en tråd för 85:or oxå den har jag missat helt tydligen ..:P Kankse kan titta in lite då o då...har ju iallafall 2 hittils...
Anki85: Ja det brukar nog bli lite kläder som man är tvungen att slänga.. Så bananfläckar går inte att få bort alltså? Det är ju ändå rätt bra att veta eftersom det känns som om det kommer bli rätt mycket mosad banan om ca 9 månader.. :P
SmålänningsMamman: Välkommen hit! Hur gamla är dina barn?
Netha85 - Jo precis går åt alldelles för mycket! hehe speciellt nu när dom bara är ute från morgon till kväll och alla växer som ogräs.
Inte mycke som är så pass helt dem kan ärva.. Och äldsta börjar ju skolan i agusti så lär köpa massa nytt till henne så ingen kan kommentera nått om kläder iaf. sånt ska hon slippa
Välkommen SmåläningsMamman!