• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Björkeli

Soleil: Vilka bra böcker! Är de dyra?

Piaf rekommenderade en bok till mig, o det var den sista boken som du skrev upp. Om det nu inte finns två olika böcker med snarlik titel... För det är typ en saga va?

• yohanna
    fb: jag har enrotmy skoj! haha
    björke: ett pilgrim halsbandm, en parym, och en bok jag skricver.
  • Lalune2

Yep, det är en saga!

Nja, jag tycker faktiskt att Bokus är helt ok prismässigt. Alla böcker ihop gick på 540 kr tror jag. Helt ok för så många böcker ändå.

Alla kostade väl under 200 kr styck tror jag. Och vilda bebin 55 kr om jag inte missminner mig.

• fru bengtsson

För att du har pengar att lägga på böcker...
    Jag är med i två bokklubbar till Manda, och egentligen kanske det skulle räcka med en så jag också kunde köpa lite böcker, men jag kan liksaom inte välja bort någon av dem....

• Lalune2

Men FB det har jag egentligen inte, men jag tänkte att jag lägger pengarna på böcker om barn istället för godis nu när jag kör GI.

Så då blir det en liten sporre för mig att _inte_ köpa godis liksom (som jag ju inte heller är så sugen på när jag kör GI). Usch vad präktigt det låter men jag är nog det minst präktiga som går i ett par skor.

• fru bengtsson

Nalle Puh och Go´boken, fast inte vanliga Go´boken utan det är ABC-böcker. Varje bok handlar om en bokstav, och hon bara älskar dem! Hon går omkring och ljudar ord här som bara den sedan vi började läsa dem för henne...

• Lalune2

Ok!

Vi hade goboken förut, men jag slutade beställa dem, tyckte de till slut var sådär. Men man kanske ska börja sen när de böcker som du pratar om funkar.

Nalle Puh hade vi också ett tag, men jag tyckte det var lite samma sak till slut. Men det kanske det inte är?

Sonen är tyvärr inte så intresserad än av böcker (till mammas stora sorg) men det kanske kommer.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D