• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • cotton

Just det Tinto - har inte läst Mias hemlighet än! Men den ligger hemma och väntar på att läsas! Håller på att sluka Dan Browns senaste bok "I cirkelns mitt" och är halvvägs igenom den.

Varför blir det så att jag är den som terroriserar sidan så mycket!

Får försöka hålla igen!

• cotton

Piaf - vilket hus vill ni bygga? Nyckelfärdigt eller ska ni snickra själva? SPÄNNANDE med husbygge! Keep me posted! Ska ni dit i helgen igen?

Soleil - skönt att höra att allt är bra med dig! Hur är det att vara *viskar* 30???

• cotton

Pardon - menade givetvis Sofie!!! Hur känns det att vara i den fantastiska åldern?

soliel - kramar om dig!

• Junija

Tinto: vilket kap!!! De är ju svindyra annars...

• Junija

cotton: Vilken sida om persikogränsen befinner du dig då?

• Piaf

cotton:
    Jo vi har vår egen ritning som vi ska bygga efter - lite skojigt faktist Men vi ska använda oss av byggfirma , så vi blir färdiga någon gång!!

Vi sticker dit i eftermiddag
    Längtar jag? Japp, mycket!!!

• Piaf

Så flickor. Nu ska jag kila iväg till mitt rum (sitter i kafeterian nu) och samla ihop mina saker och ta en sväng om toan

Ha en fin helg!
    Vi hörs på måndag

Kramar Mimmi

• Junija

Piaf: Ha en jättebra helg och krama hela familjen!

• Björkeli

Hejsan!!

Piaf:

Oj, idag har jag haft en sådan dära röjar-känsla i kroppen. Så jag har tittat igenom massa gamla kort, organsierat det o haft mig. Så hittade jag jätte fina bilder på Elvira när hon var ca 18mån... O så jag grät!! Tårarna bara rann på mig, där satt hon med sina tjocka lår, goa mage, stoooora bruna ögon i solen o drack sin allra första festis helt själv!

*SNYFT!*

Sedan hittade jag några texter som jag har skrivit under tiden som pappa var sjuk... Så hemskt, så förvirrad... *mera tårar*

Men oh, så skönt det är att få dessa känslor när man bara vill röja i en massa, både lycka o sorg.

Nu har jag även snart tvätten, Jippie!!

Hoppas ni får en alldeles underbar kväll! >---- ----

• fru bengtsson

vet ni vad Manda sa när jag lagt henne? Nä, hur ska ni kunna veta det...!
    När jag var på väg ut sa jag: Vet du vad Manda Bengtsson, jag älskar dig! Då svarade hon: Vet du vad mamma Bengtsson, jag älskar.... farmor! Skitungen min!

Ellen har f ö vänt sig både från rygg till mage och från mage till rygg ikvväll! Och jag som var fundersam på om hon skulle bli "sen" eftersom jag bär henne mycket mer än vad jag någonsin bar Manda!

Björkeli: Det är helt underbart när man fått rensa, både bland materiella saker och bland känslor tycker jag! Hur länge sedan är det som din pappa gick bort?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D