• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Tintomara

Godafton i tråden!

Vilken ångest, vad ska man titta på? CSI Miami, Congratulations, De två tornen eller FL? Det blir allt och inget istället!

Soleil: Tror du verkligen att någon i den här tråden blir skrämd av sexprat! Det här är ju tjejerna som aldrig missar en LPA eller SPA och de flesta fuskar och firar i förväg

• Madge

Nä, men allvarligt så är vi inte ett dugg spännande...

• Björkeli

Madge: Har du skrivit i tråden?

Nu har jag arbetat kvällen... O Madicken är sjuk igen. Har 39,5 i temp o sovit mest hela dagen. Just nu ligger hon vaken på sin pappa o kollar på Gollum!

• Björkeli

Madge: Vet du vad jag fick för upplevelse i min hjärna igår?
    Ofta när jag eller någon annan har huvdbry så är det nästan alltid ditt nick som finns vid det inlägget som får allt att klarna. Så har jag sett i andra trådar med... Flera stycken är som frågetecken, så bara du finns där med svaren!

• Madge

Björkeli: Vad gjorde du igår kväll egentligen ?
    Men , vad jag blir rörd. Vet inte riktigt vad jag ska säga

• Tintomara

Vad är det för tråd ni har varit och skrivit i Försökte hitta Soleils och Yohannas inlägg men lyckades inte!

Björkeli: Stackars Madicken! Det är alla de där dagisinfektionerna som aldrig vill ta slut, de hinner ju knappt vara någonting på dagis!

• Lalune2

Usch, vad trist schlagergrejen är, nu går jag och lägger mig, blev så sent igår! natti natti!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D